// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

مزایای پیش خرید بازی Gravity Rush 2 مشخص شد

اگر از علاقه‌مندان به بازی Gravity Rush 2 هستید و قصد خرید آن را دارید، می‌توانید با پیش‌خرید کردن آن از مزایایی خوبی که در خبر خواهید خواند بهره‌مند شوید.

در جریان نمایشگاه تجربه‌ی پلی‌استیشن سال ۲۰۱۶ علاوه بر تریلر بازی Gravity Rush 2، اطلاعاتی نیز از آن منتشر شد که در این بین می‌توان به سیستم نبرد Lunar و Jupiter اشاره کرد. همچنین موارد دیگری نیز مانند حالت Trial Race این بازی به نمایش درآمد. اما اصل ماجرا این است که اگر شما قصد خرید این بازی را داشته باشید و آن را بصورت پیش‌خرید تهیه کنید، طبق گفته‌ی سازنده‌ی بازی، می‌توانید ساند ترک اصلی بازی را بصورت رایگان دریافت کنید. در خبری دیگر این‌که بسته‌ی الحاقی این بازی به نام «The Ark of Time: Raven's Choice» بصورت کاملا رایگان عرضه خواهد شد تا شاید بتواند تاخیر پیش آمده در انتشار بازی را به نحوی از یاد طرفداران پاک کند. این بسته به روایت داستانی مجزا و جدید، آن هم از دید یکی دیگر از شخصیت‌های بازی یعنی «Raven» می‌پردازد.

پس از تاخیری که در انتشار بازی پیش آمده، قرار است Gravity Rush 2 در تاریخ ۲۹ دی ماه (۱۸ ماه ژانویه سال ۲۰۱۷) در استرالیا و اروپا و یک روز بعد از آن در ژاپن و در نهایت نیز در روز بعد یعنی ۲۰ ماه ژانویه در آمریکای شمالی و انگلستان بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود. نظر شما در مورد این بازی و تنها مزیت پیش‌خرید کردن آن چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده