// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بروزرسانی جدید Smite شخصیت Nike را به بازی اضافه می کند

به تازگی جزییات بروزرسانی 3.23 بازی Smite اعلام شده که علاوه بر یک شخصیت جدید، تعدادی ظاهر زیبا را نیز به بازی اضافه می‌کند.

به تازگی استودیو های-رِز اطلاعات جدیدترین بروزرسانی بازی Smite یعنی نسخه‌ی 3.23 را اعلام کرده که علاوه بر اضافه کردن یک شخصیت جدید، تعدادی اسکین زیبا از جمله یک اسکین سطح پنج بسیار خاص (Tier 5) را نیز به بازی اضافه می‌کند. نام شخصیت جدیدی که به واسطه‌ی این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود Nike است که در گروه جنگجویان (Warrior) قرار می‌گیرد و از نژاد یونانی است. ویژگی ثانویه‌ی (Passive) این شخصیت در نوع خود منحصر بفرد است. بطوری که در صورت رسیدن سایر بازیکنان هم تیمی به سطح ۲۰، از بین بردن ۱۰ گاد دیگر از تیم مقابل و همچنین کشتن ۲۰۰ مینیون، این شخصیت به تمامی هم تیمی‌های خود قدرت و سرعت اضافه اعطا خواهد کرد.

بازی Smite

اولین قابلیت وی که «Plan of Action» نام دارد باعث افزایش قدرت قابلیت بعدی وی می‌شود. قابلیت بعدی وی که «Rend» نام دارد باعث ضربه زدن در یک خط مستقیم به دشمن شده و دو بار به آنها صدمه وارد می‌کند. اگر هر دو بار آن به حریف اصابت کند، دفاع وی را برای پنج ثانیه از کار می‌اندازد. همچنین اگر در کنار قابلیت اول بکار برده شود، سه بار ضربه می‌زند و اگر بتوانید هر سه بار ضربات را به دشمن وارد کنید، باعث قفل شدن (Stun) او می‌شود. توانایی سوم وی نیز که «Valiant Leap» نام دارد باعث پرش به نقطه‌ای خاص شده و به دشمن ضربه وارد کرده و آنها را به هوا پرتاب می‌کند. اگر بتوانید آن را با قابلیت اول استفاده کنید می‌توانید پرش‌های سریع‌تری داشته باشید. قابلیت نهایی (Ultimate) این شخصیت نیز که «Sentinel of Zeus» نام دارد باعث تبدیل شدن او به یک جنگجوی زره‌پوش شده که می‌تواند با ضربات شوک مانندی که به دشمن وارد می‌سازد، باعث کند شدن آنها به میزان ۳۰ درصد شود و همچنین باعث افزایش زره خود وی به میزان ۴۰ درصد از تمام جان (Hit Point) خودش می‌شود. اگر این قابلیت با قابلیت اول شخصیت استفاده شود، باعث افزایش مقادیر ذکر شده به ۶۰ درصد خواهد شد!

بازی Smite

علاوه بر این شخصیت و طبق روال همیشگی استودیو Hi-Rez، تعدادی ظاهر (Skin) جدید نیز در این بروزرسانی موجود خواهند بود. اما این‌بار و تنها یک بار در سال و در طول رویداد محبوب «Odyssey» این بازی، یک اسکین جدید سطح پنج که در نوع خود بسیار خاص بوده و تنها امکان دریافت آن تحت شرایط بسیار سختی و در مدت زمان محدودی میسر است، برای شخصیت Anubis ساخته شده که وی را تبدیل به یک شیطان ترسناک می‌کند و ظاهری بسیار خاص و زیبا به او می‌دهد. قابل ذکر است که برخلاف اسکین‌های معمولی، ظاهر وی پس از ارتقا و لول‌گیری در چهار قالب تغییر می‌کند که هر یک از این ظاهرها دارای جلوه‌های مختص به خود و همچنین صدای خاص خود نیز هستند. این ویژگی‌ها تنها مختص به اسکین‌های سطح پنج است که تاکنون تنها برای سه شخصیت در این بازی ساخته شده است!

علاوه بر ظاهر ذکر شده، تعدادی اسکین نیز برای شخصیت‌های Bacchus، Camazotz و Ah Puch ساخته شده که برای شخصیت آخر شبیه به وایت‌واکرهای سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است که در نوع خود بسیار جالب است! تمامی این اسکین‌ها در کنار بسته‌ی صدای راوی بازی (Announcer Pack) با صدای شخصیت Chaac به عنوان آخرین بروزرسانی رویداد «Odyssey» امسال منتشر خواهند شد. در بخش آیتم‌های بازی نیز می‌توان به ضعیف شدن آیتم «Obsidian Shard» از ۷۰ به ۶۰، کاهش زمان Cooldown آیتم «Hydra's Lament» از ۱۵ به ۱۰ درصد، کاهش محافظت فیزیکی آیتم «Celestial Legion Helm» از ۹۰ به ۸۰ و افزایش ۱۰۰ سکه‌ای پول همین آیتم اشاره کرد. در بخش تغییرات شخصیت‌های بازی نیز می‌توان به شخصیت‌هایی مانند Jing Wei، Erlang Shen، Hades، Thoth، Khepri، Nox، Osiris، Terra و Tyr اشاره کرد که در مجموع تغییرات زیادی در برخی قابلیت‌های آنها اعمال خواهد شد که به متعادل‌تر کردن بازی کمک خواهد کرد.

برای اطلاع از جزییات کامل این تغییرات می‌توانید به وب‌سایت سازنده‌ی بازی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده