// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

بتای عمومی Gigantic برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر می شود

پرفکت ورلد اینترتینمنت اعلام کرده است که بتای عمومی بازی Gigantic بزودی برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

Gigantic، بازی رایگان (free-to-play) و «میدان نبرد چندنفره‌ی آنلاین» (MOBA)، استودیوی موتیگا و Perfect World Entertainment، بزودی در تاریخ هشت دسامبر (۱۸ آذر) به عنوان بخشی از برنامه Game Preview کمپانی مایکروسافت عرضه می‌شود. طبق اعلام سازندگان، Gigantic قابلیت بازی به صورت پلتفرم مشترک (Cross-Platform) را میان دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز 10 ارائه می‌دهد.

بتای آزمایشی عمومی بازی در مجموع دارای سه نقشه و ۶ شخصیت است که این ۶ شخصیت به صورت چرخشی در طول هفته میان ۱۶ شخصیت کلی تغییر می‌کنند. بازیکنان قادر به سفارشی‌سازی سبک قهرمان خود با استفاده از درخت مهارت‌ها خواهند بود. آنها همچنین در کنار اعضای تیم خود برای بدست‌آوردن امتیاز‌های موجود در نقشه و کنترل عرصه تلاش می‌کنند. به منظور شکست حریفان، قهرمانان تیم باید از نگهبانان دشمن سبقت بگیرند.

بتای آزمایشی محدود در روزهای گذشته و بین تاریخ یک دسامبر تا چهار دسامبر (۱۱ تا ۱۴ آذر) برگزار شده بود. این بازی همچنین برای عرضه برروی Arc (رایانه‌های شخصی ویندوزی)‌ بعد از بتای عمومی برتامه ریزی شده است. روز عرضه‌ی این بازی هنوز اعلام نشده است. Gigantic نخستین بار سال گذشته رونمایی شد که به دلیل برآورده نشدن انتظارات توسعه‌دهنده، انتشار آن تا سال ۲۰۱۶ با تاخیر روبرو شد.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده