// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تصاویری جدید از بازی The Surge منتشر شد

Deck13 و فوکوس هوم اینتراکتیو،‌ تصاویر جدیدی را از بازی نقش آفرینی The Surge منتشر کردند.

فوکوس هوم اینتراکتیو و Deck13، توسعه‌دهنده بازی Lords of the Fallen، سه تصویر جدید را از The Surge، بازی اکشن نقش‌آفرینی آینده خود منتشر کردند. تصاویر در مجموع ویژگی «مینی باس» ها را در بازی نشان می‌دهد.

در The Surge که نخستین بار در سال گذشته رونمایی شد، بازیکنان به دنیای تاریک آینده انسان‌ها سفر می‌کنند، جایی که پیشرفت فناوری باعث از هم پاشیدن جامعه و روابط میان انسان‌ها شده است. CREO، موسسه توسعه برای نجات جهان، در تلاشی برای معکوس کردن تخریب‌های اتمسفری، سعی می‌کند تا آسیب‌های اتمسفر زمین را تعمیر کند، هرچند با رشد جاه‌طلبی موسسه، برنامه آنها با شکست روبرو شده و تلاش برای رفع مشکلات جو، به تلاشی برای حفظ CREO تبدیل می‌شود.

به دنبال این شکست، اعضای CREO اکنون به دنبال تلاشی جدید برای ساخت یک پوشش EXO با توان و قدرت بسیار هستند، کارمندان EXO در کنار دریافت قدرت بیشتر همچنین قادر به نصب الحاقیات جدید به لباس جدید خود برای استفاده از سلاح و مبارزه هستند. همه چیز در CREO به خوبی پیش نمی‌رود، تا جایی که مجبور می‌شوید به عنوان بازیکن از پوشش EXO‌ خود برای در جهت زنده ماندن استفاده کنید. دک 13‌ پیش از این نیز سه تصویر از پوشش‌های EXO را معرفی کرده بود که می‌توانید آنها را در زومجی مشاهده کنید.

این بازی در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده