// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

دو شخصیت جدید برای بازی Marvel vs Capcom: Infinite تایید شدند [PSX 2016]

حضور دو شخصیت Captain America و Morrigan در بازی Marvel vs Capcom: Infinite تایید شد.

سونی در نهایت در جریان کنفرانس خبری روز شنبه خود در رویداد تجربی پلی‌استیشن (Playstation Experience 2016) رسما از بازی مبارزه‌ای Marvel vs Capcom: Infinite رونمایی کرد. در این بازی که با پخش یک ویدیوی هیجانی رونمایی شد، شاهد حضور شخصیت‌های مختلف از جمله ریو از سری Street Fighter و مرد آهنین از دنیای مارول و برخی شخصیت‌های دیگر نظیر کاپیتان مارول و مگا من بودیم.

اکنون اما حضور دو شخصیت‌ جدید کاپیتان آمریکا (Captain America) و موریگان (Morrigan) تایید شده است. این دو شخصیت در جریان ESPN 2 شب گذشته، چهارم دسامبر در جریان Capcom Cup 2016 برای حضور در Marvel vs Capcom: Infinite معرفی شدند. در بازی هر یک از شخصیت‌ها دارای قدرت ویژه‌ای با نام Infinity Stone خواهند بود که از نمونه آن می‌توان به توانایی ریو با نام Power اینفینیتی استون و کاپیتان مارول با نام Time اینفینیتی استون اشاره کرد.

بازی مبارزه‌ای Marvel vs Capcom: Infinite در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. سونی‌ همچنین بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 را از روز دوم دسامبر (۱۲ آذر)‌ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده