// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

Final Fantasy XV از نرخ فریم بهتر روی ایکس باکس وان و رزولوشن بالاتر روی ‌پلی استیشن 4 بهره می برد

طبق آنالیزهای دیجیتال فاوندری، بازی Final Fantasy XV از نرخ فریم بهتر بر روی ایکس‌باکس وان و رزولوشن بالاتر بر روی ‌پلی‌استیشن 4 بهره می‌برد.

چندی پیش بازی Final Fantasy XV بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و دارندگان هر دو کنسول می‌بایست بدانند که کدام پلتفرم از کیفیت بهتری برای اجرای این بازی برخوردار است تا بتوانند بازی مورد علاقه خود را بر روی همان پلتفرم خریداری کنند. طبق آنالیز‌هایی که گروه دیجیتال فاوندری انجام داده است، اطلاعاتی در این مورد ارائه شده است.

در جریان آنالیزهای جداگانه‌ای که از هر پلتفرم انجام شده است، بازی فاینال فانتزی ۱۵ با رزولوشن بهتری بر روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شود و خب این طبیعی است. زیرا بازی برروی پلی‌استینش 4 با رزولوشن 1080p و برروی ایکس‌باکس وان با رزولوشن 900p اجرا می‌شود. از طرفی این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 تا حدی با مشکل افت فریم در بعضی از صحنه‌ها مواجه است که حتی این مشکل در پلی‌استیشن 4 پرو نیز بیشتر به‌چشم می‌خورد.

نسخه ایکس‌باکس وان بازی از نظر نرخ فریم مشکلی ندارد و اکثرا بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه است فقط در بعضی از صحنه‌ها گفته شده نهایت تا ۲۷ فریم بر ثانیه افت دارد. در ادامه می‌توانید ویدیو مقایسه بازی بر روی هر دو پلتفرم را مشاهده کنید. ویدیو اول مربوط به نرخ فریم و ویدیو دوم مربوط به رزولوشن بازی است


| |

| |


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده