// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

کوجیما عکس هایی از مدس میکلسن منتشر کرد [PSX 2016]

کوجیما در جریان مراسم PSX 2016 تعدادی عکس از روند اسکن سه بعدی مدس میکلسن در بازی Death Stranding منتشر کرد.

کوجیما پس از انتشار تریلر بازی Death Stranding اطلاعات دیگری را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشته است. کوجیما امروز تعدادی عکس از فرآیند اسکن سه بعدی بازیگران این بازی منتشر کرد.

در این عکس‌ها شخصیت منفی بازی DeathStranding را می‌بینیم که بازیگری آن را مدز میکلسن که اخیرا در فیلم‌های Doctor Strange  و Rogue One: A Star Wars Story ایفای نقش کرده بر عهده گرفته است. گویا حتی کوجیما هم، که شخصا مدز میکلسن را در بازی به کار گرفته، از اینکه لباس نظامی چقدر به او می‌آید شگفت زده شده است.

کوجیما در حساب کاربری توییتر با انتشار این عکس‌ها گفت:

این عکس‌ها را در زمان اسکن سه بعدی در انگلستان گرفته‌ام. من از اینکه لباس نظامی به او بیاید مطمئن نبودم اما در کمال ناباوری با دیدن او در لباس نظامی شگفت زده شدم، هر چند خودم او را برای بازیگری تست کرده بودم. او یونیفورم خود را نیز امضا کرد.

کوجیما در جریان مراسم Playstation Experienve 2016 در پنل اختصاصی Death Stranding در مورد شخصیت‌های اصلی این بازی نیز اطلاعاتی را منتشر کرد. او اعلام کرد نورمن ریداس نقش اصلی را ایفا می‌کند در حالی که مدس میکلسن نقش شخصیت منفی این بازی را بر عهده گرفته است. همچنین کوجیما از بودن شخصیت‌های زن در این بازی خبر داد، اما هنوز خبری در مورد جزئیات این شخصیت‌ها منتشر نکرده است.

اگر آخرین تریلر بازی Death Stranding را در جریان The Game Awards 2016 مشاهده نکردید می‌توانید اینجا تریلر را در زومجی تماشا و دانلود کنید. همچنین کوجیما در ساخت بازی با استودیو گوریلا گیمز همکاری می‌کند.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده