// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بازی واقعیت مجازی Dino Frontier برای پلی استیشن VR رونمایی شد [PSX 2016]

اوبر اینترتینمنت از Dino Frontier، بازی واقعیت مجازی جدید خود برای پلی‌استیشن VR رونمایی کرد.

امروز،‌ اوبر اینترتینمنت (Uber Entertainment)، توسعه‌دهنده بازی Wayward Sky برای پلی‌استیشن VR، رسما از بازی جدید این هدست واقعیت مجازی، این بار اما با حضور دایناسورها رونمایی کرد. در جریان پنل رویداد تجربه پلی‌استیشن (PlayStation Experience)، این توسعه‌دهنده اعلام کرد که بازی جدید با نام Dino Frontier عرضه می‌کند.

وبلاگ پلی‌استیشن امروز توضیحات بیشتری را در رابطه با این بازی واقعیت مجازی به اشتراک گذاشت:

Dino Frontier به شما اجازه ساخت و مدیریت مرزهای مسکونی را در جهانی می‌دهد که غرب وحشی و عصر ژواسیک با یکدیگر در آمیخته‌اند. شما نقش یک شهردار بزرگ را برعهده دارید که دیدی مشرف به دهکده خود را از بالا دارد. بازیکن باید در حالی که شهر در حال رشد است دقت لازم را در حفظ تعادل میان منابع داشته باشد. در کنار این‌ها، دایناسورهای وحشی نیز در اطراف دهکده پرسه‌ می‌زنند که خطرناک و در ادامه کارآمد خواهند بود.

چیزی عجیب و البته جادویی در نگاه به جهانی با مردم کوچک از دید مجازی وجود دارد. با Dino Frontier ما قدمی بزرگتر را برای رسیدن و امکان انتخاب آنها فراهم کرده‌ایم، به عنوان یک شهردار بزرگ می‌توانید ساکنین را به کارهای بهینه جمع‌آوری منابع منصوب کرده و از خوشحال، سالم و سیر بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

دینو فرانتیر یک شبیه‌ساز زنده است، جایی که ساکنین به صورت نیمه خودکار کارهای مورد نیاز خود را انجام می‌دهند. زمانی که آنها گرسنه، خسته یا صدمه می‌بینند، ساکنان کار را برای یافتن راهی در جهت رفع مشکل درد یا بیماری متوقف می‌کنند یا شاید هم تنها کار را برای نوشیدن و جشن در Saloon متوقف کنند.

البته که دینو فرانتیر تنها با حضور ساکنان کامل نمی‌شود، شما به دایناسورها نیاز دارید! در دینو فرانتیر هیچ گاومیش یا اسب آشنا در دنیای غرب حضور ندارد، در عوض شما آنکیلوسور، تریسراتوپس و ولاسیرپتر یا شاید هم تیرانوسوروس یا همان تی‌رکس و بیش‌تر از آن را خواهید داشت.

دایناسورها هرچند در ابتدا دشمنانی خطرناک هستند، اما در ادامه با آموزش ساکنین، می‌توانید این دشمنان خطرناک را به دوستانی اهلی تبدیل کنید. شکارچیان شما سوار بر رپتورها خواهند شد و همچنین کلانتر نیز با یک دایناسور قابل اعتماد از گونه پروتوسراتوپس به گشت‌زنی می‌پردازد.

Dino Frontier در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد. هنوز جزئیاتی در رابطه با قیمت یا انتشار یا عدم انتشار این بازی برای سایر پلتفرم‌های VR منتشر نشده است.‌ شما می‌توانید تریلر این بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده