// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

Uncharted: The Lost Legacy برای خریداران برخی نسخه های Uncharted 4 رایگان خواهد بود [PSX 2016]

ناتی‌داگ امروز رسما تایید کرده است که خریداران نسخه Deluxe و Explorer’s Pack بازی Uncharted 4 می‌توانند بازی Uncharted: The Lost Legacy را در هنگام عرضه رایگان دانلود کنند.

ناتی داگ امروز به واسطه وبسایت رسمی خود اعلام کرد که افرادی که دو نسخه Uncharted 4: A Thief End‘s Digital Deluxe Edition یا Explorer’s Pack را خریداری کرده باشند، در هنگام عرضه بازی مستقل Uncharted: The Lost Legacy، قادر به دانلود آن خواهند به صورت رایگان بود. این دو نسخه تنها تا روز ۱۳ دسامبر (۲۳ آذر) در دسترس قرار دارد.

این توسعه‌دهنده همچنین امروز در جریان پنل PlayStation Experience 2016، جزئیات جالب و البته جدیدی را در رابطه با Uncharted: The Lost Legacy به اشتراک گذاشته بود. به گفته ناتی داگ بازی در زمانی بعد از آنچارتد 4 روایت می‌شود، این بازی هرچند در ابتدا به عنوان یک بسته‌الحاقی در نظر گرفته شده بود با این حال، اکنون به صورت مستقل با داستانی گسترده و با عنوان «‌گسترش‌دهنده داستان» شناخته می‌‌شود. هرچند Uncharted: The Lost Legacy شامل تمامی نشانه‌های پلتفرمینگ موجود در نسخه اصلی آنچارتد است با این حال، بازیکنان این بار در نقش کلوئی بازی می‌کنند که در این ماجراجویی نادین نیز او را همراهی خواهد کرد.

تیم سازنده آزادی عمل بیشتری را در The Lost Legacy حتی نسبت به Uncharted 4: A thief’s End ارائه کرده است. در مقایسه با نیتن دریک، کلوئی سبک مبارزه‌ی متفاوتی را خواهد داشت، این شخصیت مونث بیشتر از نیتن از وزن خود استفاده می‌کند.

Uncharted: The Lost Legacy به عنوان «بزرگترین گسترش‌دهنده داستان تا به امروز» در سال آینده به صورت یک بازی مستقل در فروشگاه‌ها و دانلود دیجیتالی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده