نویسنده: تیم زومجی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: شاهزاده پارسی در مقابل کاپیتان پرایس - مرحله یک چهارم پایانی (برنده: شاهزاده پارسی)

در آخرین مرحله یک چهارم پایانی نبرد کاراکترهای زومجی،‌ شاهزاده پارسی در برابر کاپیتان پرایس قرار گرفته است.

در چهارمین و آخرین نبرد مرحله یک چهارم پایانی نبرد کاراکترهای زومجی، کاپیتان پرایس در مقابل شاهزاده فارسی قرار گرفته است تا بالاخره مامور 47، بتواند حریف خود را در مرحله نیمه‌نهایی بشناسد. کدام‌یک از این دو شخصیت می‌توانند به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند؟ Prince of Persia یا Captain Price؟

Prince of Persia

شاهزاده فارسی، توانسته تا به اینجای مسابقات بسیار خوب عمل کند. وی در دور اول مسابقات در مقابل ریو، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های بازی‌های مبارزه‌ای قرار گرفت و توانست به راحتی وی را پشت سر بگذارد. در دور دوم نیز وی در مقابل یکی از کاریزماتیک‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی یعنی مکس پین قرار گرفت و توانست مکس را هم با قاطعیت شکست دهد. شاهزاده فارسی توانست با کسب ۳۱۰۵ رای که برابر بود با ۵۵/۶۷ درصد کل آرا، پا به مرحله یک چهارم پایانی نبرد کاراکترها بگذارد. جایی که باید با کاپیتان پرایس محبوب رقابت کند.

بسیاری از ما به خوبی شاهزاده ایرانی را می‌شناسیم. او که در بیش از ۱۰ نسخه از سری Prince of Persia حضور داشته، در سری شن‌های زمان «Sands of Time» تبدیل به یکی از اسطوره‌های ما در در تاریخ بازی‌های ویدیویی شد. پرنس که در شهر عظیم بابل به دنیا آمد، برادری به اسم مالک دارد و فرزند شارامان پادشاه پارس و مهری است. البته این کاراکتر در اولین سه‌گانه سری Prince of Persia یک پسر یتیم بود که در خیابان‌های شهر زندگی می‌کرد اما سرنوشت او را در مقابل جعفر، وزیر شیطان صفت کشور قرار داد و او چاره‌ای جز کشتن جعفر و نجات دادن پرنسس نداشت. اما در سه‌گانه شن‌های زمان ماجرا فرق کرد و شاهزاده ما بسیار جدی‌تر، کاریزماتیک‌تر و صد البته بسیار جذاب‌تر شد و نام شاهزاده ایرانی برازنده او بود. 

در این سه‌گانه شاهزاده علاوه بر نیروهای شیطانی باید با دشمنی بزرگ‌تر نیز دست و پنجه نرم می‌کرد: زمان. امکان ندارد سه نسخه Sands of Time را بازی کرده باشید و عاشق لحظه لحظه بودن در کنار پرنس را فراموش کرده باشید. می‌توان به جرات گفت که نسخه Warrior Within که دومین نسخه از سه‌گانه شن‌های زمان است، بهترین نسخه از سری بازی‌های Prince of Persia محسوب می‌شود. برخورد او با کایلینا و شادی و در نهایت تعقیب و گریز و مبارزات فراموش نشدنی او با داهاکا یکی از خاطره‌انگیزترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ را برای ما به ارمغان آورد. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر پرنس در سری Prince of Persia چیزی نبود جز حرکات آکروباتیک او با انواع و اقسام شمشیرهایی از جنس تاریخ ایران که تک تک حرکات او برای ما جذاب و بی‌نظیر بود.

Captain Price

کاپیتان پرایس دوست‌داشتنی، تا به حال در نبرد کاراکترهای زومجی به خوبی عمل کرده است. وی توانست در دور اول، به راحتی جان مارستون را پشت سر بگذارد و در دور دوم یکی از نزدیک‌ترین و هیجان‌انگیزترین نبردهای این دور مسابقات را در مقابل کرش برگزار کرد. وی توانست در یک مسابقه حساس و نفس‌گیر، کرش دوست‌داشتنی را با اختلاف کمی شکست دهد. پرایس توانست با کسب ۳۴۷۱ رای که برابر بود با ۵۱/۷۵ آرا، در یک مسابقه نزدیک کرش را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد. آیا وی می‌تواند در این مرحله شاهزاده فارسی را پشت سر بگذارد و به نیمه‌نهایی برسد؟

سه‌گانه سری بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare را مطمئنا به خوبی می‌شناسید و آن‌ها را تجربه کرده‌اید. سه آثاری که تک تک آن‌ها با کلی صحنه‌های هیجان‌انگیز و بی‌نظیر تبدیل به یکی از به یادماندنی‌ترین تیراندازی‌های نظامی تاریخ بازی‌های ویدیویی شدند. کاراکترهای مختلفی در این اثر حضور داشتند که همه آن‌ها برای ما جذاب بودند. اما در بین آن‌ها کاپیتان جان پرایس در راس تمامی اشخاصی بود که در طول این سه اثر عظیم با آن رو به رو شده بودیم.

از Modern Warfare 1 تا اواخر Modern Warfare 3، کاپیتان پرایس مهم‌ترین شخصیت مکمل بازی محسوب می‌شد. اما در نهایت برای انتقام خون سوپ مکتاویش به همراه او کار ماکاروو را برای همیشه تمام می‌کنیم و پرونده سری جاودانه Modern Warfare را با روشن کردن سیگار پرایس برای همیشه می‌بندیم. پرایس نه قدرت فراطبیعی داشت و نه یک سوپرسرباز قدرتمند بود. او تنها یک کاپیتان بود که گروه خود را برای مقابله با تروریست‌ها به بهترین شکل ممکن هدایت کرد.

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده