نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

فیلم مشترک Deadpool و Wolverine ممکن است ساخته شود

طبق شایعات منتشر شده، ممکن است در آینده فیلمی مشترک از دو شخصیت محبوب ددپول و ولورین ساخته شود.

فیلم ددپول (Deadpool) با درجه سنی بزرگسال در فوریه ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و این فیلم با استقبال گسترده تماشاگران و منتقدان روبرو شد. پس از این موفقیت فیلم لوگان (Logan) نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و فیلمبرداری شد و قرار است در مارس ۲۰۱۷ اکران شود. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود. این در حالی است که فیلم Deadpool در دو رشته بهترین فیلم کمدی / موزیکال و رایان رینولدز در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم کمدی / موزیکال، در مراسم گلدن گلوب امسال نامزد شده است.

چند روز پیش شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه شخصیت ددپول قرار است حضور کوتاهی را در فیلم Logan داشته باشد. طبق این شایعه، دیوید لیچ، کارگردان فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2)، این صحنه را فیلمبرداری کرده است. طبق گفته این منابع، این صحنه قرار بود پس از تیتراژ پایانی فیلم Logan پخش شود. اما این خبر خیلی زود توسط ریندولز، جکمن و جیمز منگولد تکذیب شد. رینولدز در تویتر شخصی خود توضیح داد که شخصیت ددپول برای حضور در فیلم Logan مناسب نیست هرچند او علاقه‌اش را برای ساخت فیلمی مشترک از این دو شخصیت پنهان نکرد. با این حال، برخی از طرفداران از این خبر کمی دلسرد شدند چرا که آن‌ها خواستار ساخت فیلمی مشترک از دو شخصیت ددپول و ولورین هستند.

این در حالی است که یک بار در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) شاهد حضور این دو شخصیت در کنار و مقابل هم بودیم، اما بدون شک طرفداران این دو شخصیت و مجموعه مردان ایکس (X-Men)، دل خوشی از این فیلم ندارند. حال طبق خبری که بویرس کیت، از نویسندگان وب‌سایت هالیوود ریپورتر، در تویتر شخصی خود منتشر کرده است، احتمال ساخت فیلم مشترک ددپول و ولورین وجود دارد. او در ابتدا به نقل از منابع نزدیکش گفت که به هیچ عنوان شاهد حضور شخصیت ددپول در فیلم Logan نخواهیم بود، اما در ادامه گفت که ممکن است پروژه دیگری در ارتباط با شخصیت ددپول و ولورین وجود داشته باشد.

X-Men Origins: Wolverine

با توجه به محبوبیت رینولدز برای بازی در نقش ددپول و جکمن برای بازی در نقش ولورین، ساخت فیلمی مشترک از این دو شخصیت دور از انتظار نیست، هرچند که جکمن قرار است پس از فیلم Logan بازی در این نقش را پس از حدود ۱۷ سال کنار بگذارد. فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse)، آخرین فیلم مجموعه X-Men است که در تابستان امسال به روی پرده رفت، اما منتقدان و طرفداران این مجموعه چندان به این فیلم روی خوشی نشان ندادند و این فیلم نتوانست موفقیت دو قسمت گذشته از مجموعه پیش درآمد X-Men را تکرار کند. پس از عملکرد نه چندان موفق فیلم Apocalypse، کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد این مجموعه را ریبوت کند.

فیلم Logan به کارگردانی جیمز منگولد، قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر جکمن، بوید هالبروک، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، پاتریک استوارت، الیزابت رودریگز، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده