نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار تصویری مشترک از مارک همیل و کری فیشر در پشت صحنه فیلم Star Wars: Episode VIII

اسکار آیزاک تصویری مشترک از مارک همیل و کری فیشر در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode VIII منتشر کرده است.

بدون شک می‌توان فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) را به عنوان مورد انتظارترین فیلم سال ۲۰۱۷ میلادی دانست. با این حال، سه شنبه گذشته کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. طرفداران مجموعه جنگ ستارگان در انتظار اکران فیلم Star Wars: Episode VIII در سال آینده میلادی هستند تا برای آخرین بار شاهد هنرنمایی فیشر در این مجموعه باشند. لوکاس فیلم اخیرا تایید کرده است که فیلمبرداری صحنه‌هایی که کری فیشر در فیلم Star Wars: Episode VIII حضور دارد، به پایان رسیده است و قرار نیست تغییراتی در این صحنه‌ها ایجاد شود و به مرگ فیشر تا فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) اشاره‌ای نخواهد شد.

ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens و بخش‌هایی از داستان فیلم Star Wars: Episode VIII را برای شما فاش کند.

همچنین گفته شده است که فیشر حضور پر رنگ‌تری را در فیلم Star Wars: Episode VIII نسبت به فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) خواهد داشت و همچنین گفته می‌شود که قرار بود او نقش مهم و تعیین کننده‌تری را در قسمت نهم این مجموعه نیز داشته باشد. شخصیت لوک اسکای‌واکر با بازی مارک همیل، دیگر شخصیتی است که از سه گانه اصلی مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: Episode VIII باز خواهد گشت. در پایان قسمت هفتم این مجموعه مشاهده کردیم که ری سرانجام لوک را در سیاره Ahch-To پیدا می‌کند و طبق شایعات در قسمت هشتم لوک به ری در این سیاره آموزش خواهد داد تا ری به یکی از شوالیه‌های جدای تبدیل شود. اما بسیاری از طرفداران انتظار دارند که لوک سرانجام برای مقابله با گروه فرست اوردر به گروه مقاومت بپیوندد و بار دیگر با خواهرش لیا ملاقات کند.

حال اسکار آیزاک، بازیگر نقش پو دامرون در فیلم Star Wars: The Force Awakens، تصویری مشترک از مارک همیل و کری فیشر در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode VIII منتشر کرده است. آیزاک این تصویر را همراه با پیامی برای کری فیشر، در فیسبوک شخصی خود به اشتراک گذاشته است. در این تصویر همیل و فیشر در بیرون از استودیو و صحنه فیلمبرداری کنار یکدیگر نشسته‌اند و در حال استراحت هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Star Wars: Episode VIII Oscar Isaac Shares Image Of Mark Hamill & Carrie Fisher

پیش از این گفته شده بود که لباس برخی از شخصیت‌ها در فیلم Star Wars: Episode VIII تغییراتی خواهد شد. لوک با ظاهری نسبتا متفاوت نسبت به فیلم The Force Awakens در این تصویر حضور دارد و فیشر نیز با همان لباس و ظاهری که او را در پایان قسمت گذشته مشاهده کردیم، در این تصویر قابل مشاهده است. وب‌سایت جنگ ستارگان نیز به این تصویر واکنش نشان داده و اعلام کرده است که لباسی که همیل در این تصویر بر تن دارد، لباس کامل لوک اسکای‌واکر نیست و او برای استراحت بخش‌هایی از لباس خود را از تن در آورده است. تاکنون هیچ تصویر رسمی از فیلم Star Wars: Episode VIII منتشر نشده است و بسیاری از طرفداران در انتظار انتشار نخستین تصاویر این فیلم هستند. طبق گفته کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس فیلم، اوایل بهار ۲۰۱۷ احتمالا شاهد انتشار اولین تصاویر و تریلر فیلم Star Wars: Episode VIII خواهیم بود.

فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر فیشر و همیل، دیزی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، آدام درایور، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: Episode VIII حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده