نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

اسکارلت جوهانسون پولسازترین بازیگر سال ۲۰۱۶ شد

اسکارلت جوهانسون به عنوان پولسازترین بازیگر هالیوود در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد.

اسکارلت جوهانسون با فاصله‌ای بسیار کم با رابرت داونی جونیور و کریس ایوانز، هم بازی‌های او در فیلم‌های مارول، به عنوان پولسازترین بازیگر هالیوود در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. طبق خبری که وب‌سایت فوربس منتشر کرده است، ۱.۲ میلیارد دلار مجموع فروش جهانی فیلم های اسکارلت جوهانسون است. بدون شک بازی در نقش ناتاشا رومانوف / بیوه سیاه در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) نقش بسیار زیاد و مهمی در رتبه جوهانسون داشته است، این فیلم حدود ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است. جوهانسون همچنین نقش کوتاهی را نیز در فیلم درود بر سزار! (Hail, Caesar!)، جدیدترین فیلم جوئل و اتان کوئن، داشته است. او در این فیلم نقش بازیگری به نام دی‌آنا موران را بر عهده داشت. این فیلم تنها ۶۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

جوهانسون همچنین به عنوان صداپیشه در فیلم کتاب جنگل (The Jungle Book) نیز حضور داشته است که این فیلم حدود ۹۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. جوهانسون در انیمیشن جدید بخوان (Sing) نیز به عنوان صداپیشه حضور داشته است که مدت کوتاهی است به روی پرده رفته است. با این حال، فوربس انیمیشن و فیلم‌هایی که بازیگران تنها به عنوان صداپیشه در آن حضور دارند را در لیست خود در نظر نمی‌گیرد. ایوانز و داونی جونیوز، هم بازی‌های جوهانسون در فیلم Captain America: Civil War، نیز به طور مشترک در رتبه دوم پولسازترین بازیگران سال ۲۰۱۶ قرار گرفتند. ۱.۱۵ میلیارد دلار مجموع فروش تنها فیلمی است که این دو در سال ۲۰۱۶ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Captain America: Civil War

مارگو رابی نیز به لطف بازی در نقش هارلی کوئین در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) توانست با فروش ۱.۱ میلیارد دلار در رتبه چهارم این لیست قرار بگیرد. همچنین رایان رینولدز، دیگر بازیگر فیلم‌های کامیک بوکی، به لطف بازی در نقش ددپول در فیلم موفق ددپول (Deadpool) توانست در رتبه هشتم این لیست با فروش ۸۲۰ میلیون دلار قرار بگیرد. فلیسیتی جونز، بازیگر نقش جین آرسو در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، تنها بازیگر در لیست ۱۰ بازیگر پولساز برتر سال ۲۰۱۶ است که در هیچ یک از فیلم‌های کامیک بوکی امسال بازی نکرده است. او به لطف بازی در فیلم Rogue One که فروشی معادل ۸۰۵ میلیون دلار داشت در رتبه نهم این لیست قرار گرفته است.

فیلم Rogue One توانسته است در هفته دوم اکران خود ۹۶.۱ میلیون دلار در گیشه فروش کند و تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ میلادی شود. تماس تلفنی هیولا (A Monster Calls)، دوزخ (Inferno) و تصادم (Collide) دیگر فیلم‌هایی هستند که جونز در سال ۲۰۱۶ در آن به ایفای نقش پرداخته است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده