// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

تخفیف ويژه خریدهای درون برنامه ای Smite به مناسبت سال نو میلادی

به مناسبت سال نو میلادی، استودیو های-رِز برای خریدهای درون برنامه‌ای نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان بازی Smite تخفیف‌هایی در نظر گرفته است.

امسال سال بسیار خوب و بزرگی برای استودیو آمریکایی Hi-Rez، توسعه دهنده‌ی بازی محبوب Smite بوده است. از ورود تمدن جدید ژاپن و قهرمان‌های مختص به آن مانند Amaterasu و Raijin گرفته تا رویدادهای متعدد و مختلف، همه و همه باعث ایجاد تنوع و جدیدتر ساختن ساختار بازی شدند. حال در دو روز پایانی سال جاری میلادی، این استودیو اقدام به اعمال تخفیف ۳۳ درصدی در خرید الماس (Gem) درون بازی کرده است. در زیر می‌توانید لیست قیمت تمامی این خریدها را مشاهده کنید:

  • ۲۰۰ الماس به قیمت ۳/۳۴ دلار
  • ۴۰۰ الماس به قیمت ۵/۳۵ دلار
  • ۸۰۰ الماس به قیمت ۱۰/۰۴ دلار
  • ۱۵۰۰ الماس به قیمت ۱۶/۷۴ دلار
  • ۲۵۰۰ الماس به قیمت ۲۳/۴۴ دلار
  • ۳۵۰۰ الماس به قیمت ۳۳/۴۹ دلار
  • ۸۰۰۰ الماس به قیمت ۶۶/۹۹ دلار

البته باید در نظر داشته باشید که این تخفیف در حال حاضر تنها برای کاربران پی‌سی و ایکس‌باکس وان اعمال شده و مشخص نیست که برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 نیز برقرار خواهد شد یا خیر. این می‌تواند آخرین فرصت در سال جاری و حتی تا چند ماه آتی برای کسانی باشد که قصد دارند از خرید درون برنامه‌ای با تخفیف در این بازی بهره‌مند شوند. آخرین تخفیف این بازی پیش‌تر در روز «جمعه‌ی سیاه» رقم خورده بود. مخصوصا برای کسانی که قصد دارند از آخرین فرصت برای خرید ظاهرهای رویداد «Odyssey» استفاده و مخصوصا از ظاهر Tier 5 شخصیت Anubis استفاده کنند!

همچنین علاوه بر این تخفیف، خرید بسته‌ی کامل قهرمانان بازی (Ultimate God Pack) نیز که به شما این امکان را می‌دهد تا با تمامی خدایان حال و آینده‌ی بازی بصورت رایگان بازی کنید، با تخفیف مواجه شده است. شما می‌توانید این بسته را در استیم یا فروشگاه ایکس‌باکس با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنید. در رویداد مختص استودیو های-رز نیز که قرار است در تاریخ ۵ تا ۸ ماه ژانویه (۱۶ تا ۱۹ دی) برگزار شود، از تمدن جدید سلتیک (Celtic) رونمایی خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده