نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اطلاعات جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

به تازگی ویدیو جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده است، که این ویدیو اطلاعات جدیدی را از این فیلم فاش کرده است.

سونی پیکچرز در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس که در شهر سائو پائولو برزیل در حال برگزاری است، ویدیو جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را منتشر کرده است. با این حال، این ویدیو به صورت آنلاین منتشر نشده است، اما رایان پناگوس، معاون رئیس و  سردبیر اجرایی رسانه‌های دیجیتالی مارول، با انتشار تویت‌های متعدد در تویتر شخصی خود، شرح ویدیو و اطلاعات آن را با کاربران و طرفداران مرد عنکبوتی، به اشتراک گذاشته است. از جمله مهم‌ترین اطلاعات فاش شده از این ویدیو، می‌توان به آشکار شدن جزئیات ارتقای لباس مرد عنکبوتی اشاره کرد که با الهام گرفتن از طرح‌های استیو دیتکو، وب وینگز به لباس این ابرقهرمان محبوب اضافه شده است.

Spider-Man Web Wings

در این ویدیو شخصیت هپی هوگان، دستیار تونی استارک که نقش او را جان فاورو بازی می‌کند، برای پیتر یک کیف از طرف تونی استارک می‌آورد که در داخل این کیف لباس جدید مرد عنکبوتی است که توسط استارک ارتقا داده شده است. پیتر پس از اینکه کیف را بازی می‌کند متوجه تارهایی زیر بغل لباس خود که وب وینگز نام دارد، می‌شود که به لباس او اضافه شده است. مرد عنکبوتی می‌تواند با کمک این تارها برای مدت کوتاهی رو هوا معلق بماند. در پایان این ویدیو تصویری منتشر شد که خبر از انتشار نخستین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming در آینده نزدیک می‌دهد. با این وجود هنوز تاریخ رسمی برای انتشار این تریلر اعلام نشده است. دو تصویر نیز از این ویدیو منتشر شده است، هرچند تاکنون منبعی صحت و واقعی بودن این تصاویر را تایید نکرده است:

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در تابستان امسال شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه زندیا قرار است نقش مری جین واتسون، معشوقه قدیمی مرد عنکبوتی در کامیک را در این فیلم بازی کند، اما او در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که نقش مری جین را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی نکرده است و او نقش شخصیت میشل را در این فیلم بازی کرده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین است. کار ساخت و ضبط موسیقی فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده مایکل جاکینو است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده