// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

الکترونیک آرتز با بازی های FIFA و Plants vs Zombies به مقابله با ایدز می‌رود

در جریان کمپین خیریه موسسه RED جهت مقابله با بیماری ایدز، چند بازی‌های الکترونیک آرتز در لیست Games for RED قرار گرفتند.

دو کمپانی اپل و الکترونیک آرتز در جریان همکاری خود با موسسه RED که برای مقابله با ایدز از سرتاسر دنیا کمک‌های مالی جمع آوری می‌کند، محصولات خود را برای کمک‌های مالی در راستای مقابله با بیماری ایدز معرفی کردند. از تاریخ ۱۲ آذر ماه (۲ دسامبر) لغایت ۱۶ آذر ماه (۶ دسامبر) تمامی پول حاص از خرید بازی‌های الکترونیک آرتز نظیر FIFA Mobile، Plants Vs Zombies: Heroes و SimCity BuildIt به حساب صندوق خیری جهانی واریز خواهد شد تا برای کمک به بیماری‌های مختلف نظیر ایدز که این روزها این صندوق خیریه بر روی آن تمرکز کرده است، استفاده شود.

همچنین اپل نیز در جریان دهمین همکاری متوالی خود با RED اعلام کرده که از این پس برای هر خرید از وبسایت خود، مبلغ یک دلار برای کمک در جهت مقابله با بیماری ایدز در نظر گرفته می‌گیرد. جدای از بازی‌های الکترونیک آرتز، ۱۷ بازی دیگر در بخش Games for RED قرار دارند که از بین آن‌ها می‌توان به Angry Birds 2، Clash of Clans و PewDiePie's Tuber Simulator اشاره کرد.


منبع Gamesoit
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده