نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Transformers: Forged to Fight برای اندروید و iOS معرفی شد

استودیو کابام بازی Transformers: Forged to Fight را برای اندروید و iOS معرفی کرده است.

Transformers یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌هایی است که تا به امروز بازی، فیلم و آثار دیگری بر اساس آن ساخته شده است. حال در جدید‌ترین اثر مرتبط با این مجموعه، استودیو Kabam با همکاری کمپانی هاسبرو، قصد دارد بازی‌ای با نام Transformers: Forged to Fight بسازد که برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. طبق اعلام سازنده بازی، این اثر ترکیبی از سبک‌های مبارزه‌ای، نقش‌آفرینی و حتی استراتژیک خواهد بود.

در Transformers: Forged to Fight شما باید تیمی از ربات‌ها را جمع‌آوری کرده و با دیگر ربات‌ها مبارزه کنید. جهان بازی سه‌بعدی بوده و طراحی غنی‌ای خواهد داشت و نبرد‌ها هم در محیط‌هایی با جزییات بالا جریان خواهند داشت. همچنین بازی دارای داستان نیز است و استودیو کابام اعلام کرده که اتفاقات رخ داده در جهان بازی، باعث شده‌اند که شاهد نبرد عظیمی بین ربات‌های تبدیل‌‌شونده باشیم. این استودیو همچنین حضور کاراکتر‌های معروفی چون بامبلبی، آپتیموس پرایم، مگاترون، استاراسکریم و گریم‌لاک را در این بازی تایید کرده است.

Transformers: Forged to Fight در سال ۲۰۱۷ برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد و در ادامه می‌توانید تریلری از آن را تماشا کنید:

| |


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده