نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

ماد Enderal بازی Skyrim جایزه بهترین ساخته طرفداران را دریافت کرد [The Game Awards 2016]

یک روز پس از برگزاری The Game Awards 2016، جف کایلی ماد Enderal بازی Skyrim را به عنوان بهترین ساخته طرفداران معرفی کرد.

مراسم The Game Awards 2016 دیروز، جمعه ۱۲ آذر، برگزار شد و در جریان آن برندگان جوایز مختلف معرفی شدند و بازی Overwatch هم به عنوان بهترین بازی سال برگزیده شد. با این حال مجریان این مراسم، انتخاب برنده «Best Fan Creation» را فراموش کردند. این جایزه به محتوایی داده می‌شود که توسط طرفداران ساخته شده است. با این حال جف کیلی، مجری این مراسم، در مصاحبه‌ای که با سایت کوتاکو داشته، اعلام کرده که برنده این جایزه ماد Enderal بازی Skyrim بوده است و دلیل معرفی نشدن آن در جریان مراسم، اشتباه مسوولان بوده است.

کیلی در این مورد گفت:

ما سعی کردیم تمامی برندگان را در جریان نمایش قبل از مراسم اصلی و خود مراسم معرفی کنیم. با این حال فراموش کردیم که ماد Enderal را به عنوان بهترین محتوای ساخته شده توسط طرفداران معرفی کنیم.

بهترین محتوای ساخته شده توسط طرفداران در ابتدا قرار بود از بین چهار نامزد یعنی ASMR 2، Pokémon Uranium، Doom 64 و Enderal انتخاب شود که چندی پیش دو گزینه ASMR 2 و Pokémon Uranium از بین نامزد‌ها حذف شدند. دلیل این امر هم این بود که این آثار بر اساس بازی‌‌های نینتندو ساخته شده بودند و کمپانی ژاپنی هم به دلیل رعایت نشدن امتیاز ساخت محصولاتش، آن‌ها را غیرفعال کرده بود و در نتیجه جف کیلی هم تصمیم گرفت تا این بازی‌ها در The Game Awards 2016 حضور نداشته باشند.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده