نویسنده: سمانه توخنی
// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

بازی موبایل Justice Monster 5 غیرفعال می‌شود

بازی موبایل فاینال فانتزی ۱۵ که Justice Monster 5 نام دارد، در ماه مارس ۲۰۱۷ غیرفعال خواهد شد.

کمپانی اسکوئر انیکس قصد دارد محتویات دانلودی زیادی برای بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۷ عرضه کند. با این حال این کمپانی اخیرا اعلام کرده که قرار است بازی موبایل این اثر را که Justice Monster 5 نام دارد، در تاریخ ۷ فروردین ۹۶ غیرفعال کند. Justice Monster 5 یک مینی‌گیم در داخل بازی اصلی است که چندی پیش اسکوئر انیکس آن را به صورت مستقل نیز برای گوشی‌های موبایل عرضه کرد.

اسکوئر انیکس با انتشار توییتی از اینکه مجبور است بازی را با فاصله کمی پس از عرضه غیرفعال کند، عذرخواهی و اعلام کرد تمامی افرادی که بابت خرید‌های درون‌برنامه‌ای این بازی پول پرداخت کنند ولی به دلیل غیرفعال شدن آن نتوانند از آیتم‌های خود استفاده کنند، می‌توانند درخواست دریافت پول‌شان را بدهند.

اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرده که دیگر بازی موبایلش یعنی King’s Knight: Wrath of the Dark Dragon تا تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. این بازی قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود و پیش ثبت‌نام آن نیز از چندی پیش آغاز شده است.

بازی فاینال فانتزی ۱۵ پس از تقریبا ۱۰ سال انتظار طرفداران این مجموعه، امسال عرضه شد و توانست هم نمره‌های بسیار خوبی دریافت کند و هم اینکه از لحاظ فروش عملکرد عالی داشته باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده