نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

رویداد‌های ویژه بازی‌های بلیزارد به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی سری Diablo

به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی سری Diablo، بلیزارد برنامه‌های ویژه‌ای برای بازی‌هایش تدارک دیده است.

۳۱ دسامبر (۱۱ دی) سالگرد ۲۰ سالگی سری بازی‌های نقش آفرینی دیابلو کمپانی بلیزارد است. به همین مناسبت این کمپانی بازیسازی بزرگ رویداد‌هایی را نه فقط برای بازی Diablo 3 که برای بازی‌های دیگر خود نیز تدارک دیده که حال و هوایی دیابلویی دارند. رویداد مخصوص بازی دیابلو ۳ «The Darkening of Tristram» نام دارد و به‌تان اجازه می‌دهد که وارد نسخه بازسازی‌شده‌ای از کلیسای بزرگ و مشهور نسخه اول بازی شوید و در آن به ماجراجویی بپردازید. همچنین امکان پیدا کردن یک سری آیتم‌های خاطره‌انگیز نیز وجود دارد.

در ادامه می‌توانید مواردی را که بلیزارد به این مناسبت برای هریک از بازی‌هایش تدارک دیده است، مشاهده کنید:

Heroes of the Storm

  • اضافه شدن یک تصویر (Portrait) با حال و هوای دیابلو که می‌توانید آن را پس از پیروز شدن در نبرد‌ها کسب کرده و استفاده کنید.

Hearthstone

  • در بخش Tavern Brawl یک غریبه با ظاهری مرموز انتظار گیمر‌ها را می‌کشد. این کار بی‌ربط به سری دیابلو نبوده و بلیزارد انتظار دارد که کاربران خودشان راز آن را کشف کنند.

Overwatch

  • طرح‌های قابل اسپری با حال و هوای دیابلو به بازی اضافه شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را به دست آورده و سپس در هر نقطه‌ای که خواستید اسپری کنید. همچنین یک سری آیکون با طرح دیابلو نیز به بازی اضافه شده است.

StarCraft II

  • اضافه شدن یک تصویر (Portrait) با حال و هوای دیابلو که می‌توانید آن را دریافت کنید.

World of Warcraft

  • بلیزارد توضیح دقیقی از رویداد دیابلو این بازی ارائه نکرده و گفته است که «موارد مرموزی انتظار گیمر‌ها را در دنیای آزروث می‌کشند» و از گیمر‌ها خواسته خودشان این موارد را کشف کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده