نویسنده: پویان توخنی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

بازی جدید استودیو Pixelmage به نام Hero's Song لغو شد

بازی جدید استودیو پیکسل‌میج گیمز به نام Hero's Song، لغو شد.

بازی جدید استودیو Pixelmage Games به نام Hero's Song که در سبک نقش‌آفرینی است، در کمتر از ۲ ماه پس از انتشار در Early Access استیم، لغو شد. استودیو پیکسل‌میج این بازی را به عنوان اولین بازی خود پس از راه اندازی، در اوایل امسال منتشر کرد. این استودیو توسط جان اسمدلی، رئیس سابق کمپانی Daybreak Games و بخش سرگرمی آنلاین شرکت سونی، تاسیس شد.  در Hero's Song شما می‌توانید به صورت تنها یا حداکثر با ۲۵ نفر دیگر به بازی بپردازید. اسمدلی در تویتی که در رابطه با این خبر گفت:

با انجام اینکار قلبم می‌شکند.

وی همچنین متنی را در سایت رسمی استودیو پیکسل‌میج منتشر کرده که به شرح زیر است:

با قلبی سنگین باید بیان کنم که استودیو پیکسل‌میج گیمز در حال تعطیل شدن است و ما توسعه بازی Hero's Song را متوقف ساخته‌ایم. در سال گذشته تیم ما به صورت خستگی ناپذیر در تلاش بود تا بازی‌ای که ما انتظارش را داشتیم بسازد و با حمایت‌های شما و حمایت‌های سرمایه‌گذاران ما موفق شدیم که بازی را به Early Access استیم وارد کنیم. متاسفانه فروش بازی کمتر از آن چیزی بود که ما برای توسعه به آن نیاز داشتیم. ما می‌دانستیم که انجام دادن این کار از طریق استارت‌ آپ ممکن نیست و به عنوان یک استودیو مستقل بازی ما امیدوار بودیم که یک استثنا برای این قانون باشیم اما همانطور که مشخص شد، نبودیم. برای تمامی حمایتی که به ما نشان داید از شما سپاس‌گزاریم. ما متاسفیم که کار‌ها همانطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت، اما ما قویا احساس می‌کنیم که هر‌ آنچه که در توان داشتیم انجام داده‌ایم و به راهی که با این بازی طی کردیم افتخار می‌کنیم. این واقعیت که ما نتوانستیم بازی را به پایان برسانیم دردناک است، اما ساخت بازی Hero's Song یک تجربه‌ی عالی برای ما بود و متاسفیم که نتوانستیم تمام مسیر را طی کنیم.

کسانی که این بازی را به صورت فیزیکی خریداری کرده‌اند، تماما پول خود را دریافت خواهند کرد. همچنین کسانی که بازی را از طریق استیم خریداری کرده‌اند می‌توانند روند نرمال دریافت پول‌شان را از طریق استیم طی کنند. در حالی که کسانی که بازی را از طریق Indiegogo خریداری کرده‌اند می‌توانند یک ایمیل با اطلاعات مورد نیاز را برای دریافت پول خود ارسال کنند. Hero's Song در اصل تعیین شده بود که از طریق کیک‌استارتر تامین مالی شود اما این کمپین زمانی که با استقبال کمی مواجه شد لغو شد. این بازی در یک هفته فقط ۱۳۷ هزار دلار بودجه کسب کرد و مشخص بود که موفق به کسب بودجه ۸۰۰ هزار دلاری مد نظر سازندگان نمی‌شود.

نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده