نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر جدیدی از فیلم‌های John Wick: Chapter 2 و Dunkirk منتشر شد

مجله اینترتیمنت ویکلی در شماره جدید خود تصاویر جدیدی از برخی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ منتشر کرده است.

تنها چند روز تا پایان سال ۲۰۱۶ بیشتر باقی نمانده است و یکشنبه هفته آینده سال جدید میلادی آغاز خواهد شد. حال مجله اینترتیمنت ویکلی تصاویر جدیدی از برخی از فیلم‌‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 تصویر اول متعلق به فیلم جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) است که کیانو ریوز و لارنس فیشبرن را در مقابل هم مشاهده می‌کنیم. این دو پیش از این در سه گانه ماتریکس (The Matrix) در کنار هم به ایفای نقش پرداخته بودند. فیلم John Wick: Chapter 2 در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) اکران خواهد شد. تصویر دوم متعلق به فیلم مومیایی (The Mummy) است که در این تصویر تام کروز را در برابر راسل کرو مشاهده می‌کنیم. کرو نقش دکتر جکیل را در این فیلم بازی می‌کند. فیلم The Mummy در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

تصویر سوم متعلق به فیلم دانکرک (Dunkirk)، جدیدترین اثر کریستوفر نولان است که تصویر یکی از سربازان در این نبرد مرگبار را نشان می‌دهد. فیلم Dunkirk در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. و تصویر چهارم متعلق به فیلم اوکیا (Okja) است. این فیلم، جدیدترین فیلم بونگ جون-هو، کارگردان فیلم‌هایی چون میزبان (The Host) و برف‌شکن (Snowpiercer)، است. در این فیلم بازیگران مشهور و سرشناسی چون جیک جیلنهال، تیلدا سوئینتن و لی‌لی کالینز به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Okja در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر خواهد شد و اکران محدودی نیز در سینماهای آمریکا و جهان خواهد شد.

مورد انتظارترین فیلم شما در سال ۲۰۱۷ میلادی کدام یک است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید..


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده