// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

اعلام آمادگی کویی تکمو برای ساخت نسخه جدیدی از سری Toukiden

به تازگی کمپانی کویی تکمو اعلام کرده که آمادگی دارد در سال ۲۰۱۷ نسخه‌ی جدیدی از سری Toukiden را معرفی کند.

سال ۲۰۱۶ را می‌توان سال خاصی برای استودیو کویی تکمو دانست. از آنجایی که این شرکت در این سال بسیار فعال بوده است. اکنون و با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده و مصاحبه‌هایی که برخی مسئولان این کمپانی داشته‌اند، مشخص شده که کویی تکمو قرار است این رویه را در سال ۲۰۱۷ نیز ادامه دهد. بخش‌هایی از صحبت‌های هیساشی کوینیوما، مدیر و تولید کننده‌ی کمپانی، در رابطه با برخی فعالیت‌های شرکت از جمله ساخت بازی‌های جدید برای کنسول‌ها و همچنین پشتیبانی از سخت افزار‌های جدید، در زیر قابل مشاهده است:

در سال ۲۰۱۷ ما بازی‌های بسیاری برای کنسول‌های خانگی خواهیم ساخت و همچنین سخت افزار‌ها و آثار موبایلی بسیاری را به چالش خواهیم کشید. همچنین باید از شما کاربران کویی تکمو تشکر کنم و باید بگویم که من هم اگرچه رئیس این کمپانی هستم، اما به کار خود در توسعه‌ی بازی‌ها ادامه خواهم داد.

در زیر نیز بخش‌هایی از صحبت‌های کازوتوشی سکیگوچی، کارگردان بازی Toukiden 2، در رابطه با برخی ویژگی‌های این بازی قابل مشاهده است:

در حال حاضر تیمی که در حال فعالیت بر روی سری Toukiden است به مرحله‌ای رسیده که برخی از ویژگی‌های فنی بازی اعمال شده و بسیاری از ایده‌هایی که قرار بوده در بازی پیاده‌سازی شوند، اعمال شده‌اند. من فکر می‌کنم که در سال ۲۰۱۷ می‌توانیم منتظر توسعه و ساخت نسخه‌ی جدیدی از این سری باشیم و همچنین دوست دارم که با این کار آثار بسیاری را به چالش بکشیم.

در این راستا تاکاشی موریناکا اعلام کرده که در سال ۲۰۱۷ معرفی نسخه‌ی جدیدی از سری توکیدن را شاهد خواهیم بود:

در سال ۲۰۱۶ ما مفتخر بودیم که که جدیدترین بازی سری یعنی Toukiden 2 را منتشر کنیم و درهمین‌جا از تمامی کسانی که با بازی کردن آن از ما پشتیبانی کردند تشکر می‌کنم. به همین دلیل نیز ما قصد داریم در سال ۲۰۱۷ با معرفی نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه‌ی محبوب این روند را ادامه دهیم. پس منتظر باشید!

کمپانی Koei Tecmo پیش‌تر اعلام کرده بود که از کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی خواهد کرد و به همین واسطه می‌توان امیدوار بود که صحبت‌های کوینیوما نیز در این راستا بوده باشد، اگرچه بصورت مستقیم نامی از این کنسول به میان نیاورده است. نسخه‌ی جدید این سری نیز در نوع خود جالب است. باید صبر کرد و دید این نسخه یک بازی کاملا مجزا خواهد بود یا اینکه مانند Toukiden Kiwami نسخه‌ی افزایشی برای Toukiden 2 خواهد بود!

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده