نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱

تریلر دو قسمت ویژه برنامه The Grand Tour منتشر شد

آمازون تریلر دو قسمت ویژه برنامه محبوب گرند تور (The Grand Tour) را که در کشور نامبیا ضبط شده است منتشر کرد.

The Grand Tour نام برنامه سریالی جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌؛ مجریان سابق مستند محبوب و خودرومحور تاپ‌ گیر (Top Gear) شبکه بی‌بی‌سی است که از طریق شبکه استریم آمازون پرایم در حال پخش است. فصل اول این برنامه با استقبال گسترده بینندگان روبرو شده است. چندی پیش اعلام شده که برنامه The Grand Tour در تعداد دانلود غیر مجاز رکوردشکنی کرده است. بنابر تحلیل‌های صورت‌گرفته توسط سازمان Muso، قسمت اول گرند تور ۷.۹ میلیون بار، قسمت دوم ۶.۴ میلیون بار و در نهایت قسمت سوم نیز ۴.۶ میلیون بار به‌صورت غیر قانونی دانلود شده‌اند.

برنامه The Grand Tour توانسته است نظر مثبت منتقدان را نیز به خود جلب کند. حال این سه دوست همیشگی مثل دوران برنامه Top Gear، اقدام به ساخت قسمت ویژه‌ای برای سال نو میلادی کرده‌اند. این دو قسمت قرار است در تاریخ ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) و ۳۱ دسامبر (۱۱ دی) از آمازون پرایم پخش شوند. دو قسمت ویژه برنامه The Grand Tour در کشور نامبیا فیلمبرداری و تولید شده است و The Beach (Buggy) Boys عنوان این دو قسمت است. حال آمازون پرایم تریلر کوتاهی از این دو قسمت منتشر کرده است. در این ویدیو که زمان آن حدود یک دقیقه است، کلارکسون، هموند و می را مشاهده می‌کنیم در حال ماجراجویی در بیابان‌های خشن و خشک این کشور آفریقایی هستند و در طول این ویدیو گفته می‌شود که در این دو قسمت باید در انتظار یک سفر و ماجراجویی حماسی و فوق العاده از این سه یار همیشگی باشیم. در پایان کلیپ هموند را مشاهده می‌کنیم که به نظر می‌رسد با کمک یک کابل در حال عبور از دره با خودروی خود است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

|

برنامه The Grand Tour از ۲۸ آبان امسال، به صورت هفتگی، در روزهای جمعه پخش می‌شود. در حال حاضر این برنامه قرار است در سه فصل ساخته و منتشر شود. هر فصل این برنامه ۱۲ قسمت است و در مجموع ۳۶ قسمت از این برنامه ساخته خواهد شد. سری جدید تاپ‌ گیر به مجری‌گری و میزبانی مت له‌ بلانک از شبکه بی‌بی‌سی در حال پخش است، اما این برنامه نتوانسته است موفقیت سری گذشته را تکرار کند و حتی در برابر برنامه The Grand Tour نیز حرف زیادی برای گفتن ندارد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده