// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

حالت Snow Brawl بازی Heroes of the Storm هم اکنون در دسترس است

حالت جدید بازی Heroes of the Storm با نام Snow Brawl در رویداد هفتگی Heroes Brawl هم اکنون در دسترس است.

رویداد جدید بازی Heroes of the Storm با نام Heroes Brawl چندی پیش آغاز شد. این رویداد که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، این بار به مناسبت ایام کریسمس با حال و هوای زمستانی خواهد بود. نام این حالت جدید که در رویداد هیروز برال اتفاق می‌افتد Snow Brawl نام دارد و پرتاب گلوله‌های برفی از ویژگی‌های این حالت محصوب می‌شود.

در حالت اسنو برال دو نوع آیتم گلوله برفی در دسترس است، گلوله برفی فلافی و هِوی. کاربران می‌توانند این گلوله‌ها را در نقشه بازی پیدا کنند اما فقط یکی از آنها را می‌توانند با خود حمل کنند. هر تیمی که پایگاه اصلی تیم مقابل را زودتر نابود کند، برنده محسوب می‌شود. در انتهای مطلب می‌توانید خلاصه‌ی قوانین این حالت را مشاهده کنید. کاربران می‌توانند با اتمام سه راند مسابقه، از ۱۰۰۰ طلا داخل بازی به همراه عکسی که در پایین مشاهده می‌کنید، بهره ببرند.

snow brawl

قوانین حالت Brawl Rules:

  • قبل از شروع، بازی سه قهرمان را به صورت تصادفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که کاربران ۳۰ ثانیه فرصت دارند که یکی از آنها را انتخاب کنند. با شروع  بازی دو نوع گلوله برفی، فلافی و هوی، در محدوده نقشه تعبیه می‌شود. کاربران با پیدا کردن آنها می‌توانند با کلیک یا زدن دکمه F روی صفحه کلید از آن استفاده کنند. گلوله فلافی به صورت مستقیم پرتاب شده و با عبور از مینیون‌ها، حریفتان را به عقب پرتاب کرده و به وی آسیب می‌رساند. در آن سو گلوله هِوی فقط با آسیب رساندن گروهی به مینیون‌ها سرعت آنها را  به مدت ۲ ثانیه آرام کرده و بر خلاف گلوله فلافی آسیبی به حریفتان وارد نمی‌کند.
  • با شروع مرحله اول Tribute Spawns، دو تریبیوت اول با فاصله ۵ ثانیه از یکدیگر وارد بازی می‌شوند، با به دست آوردن تریبیوت، یک تریبیوت جدید در محدوده دیگری  از نقشه نمایان می‌شود و این فرایند تا Curse شدن یکی از تیم‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
  • در انتها هر کدام از تیم‌ها با نابود کردن کُر تیم مقابل، برنده محسوب می‌شود.

در خبر‌های دیگر بلیزارد (Blizzard) چندی پیش قهرمان جدید بازی Heroes of the Storm را با نام Zul'jin معرفی کرد، این بازی از سبک MOBA بهره می‌برد و به صورت انحصاری بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده