نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازیکنان Super Mario Run از ۱۰ عدد Rally Ticket رایگان بهره‌مند شدند

سازندگان Super Mario Run به‌بهانه‌ی ۵۰ میلیونی شدن دانلودهای این بازی، ۱۰ عدد Rally Ticket به بازیکنان آن اهدا کردند.

به‌تازگی باخبر شدیم که بازی موبایل Super Mario Run از مرز ۵۰ میلیون بار دانلود گذر کرده است. اکنون نینتندو، سازنده و ناشر بازی، ضمن تشکر از طرفداران‌اش، به همین مناسبت هدیه‌ای را برای بازیکنان Super Mario Run در نظر گرفته است. هدیه‌ی فوق، که به تمام دارندگان بازی تعلق می‌گیرد، شامل ۱۰ عدد Rally Ticket می‌شود که در حالت Toad Rally می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

در این میان، نینتندو پیامی را با چنین مضمونی برای بازیکنان Super Mario Run فرستاده است:

ما اخیراً ۵۰ میلیونی شدن دانلودهای‌مان را جشن گرفته‌ایم! برای سپاسگزاری از کسانی که [بازی‌مان را] دانلود کرده‌اند، ۱۰ عدد Rally Ticket به تمام آن‌ها تقدیم می‌کنیم. امیدواریم که همه از خوشی‌ها و جذابیت‌های Toad Rally لذت ببرند!

بازی Super Mario Run در ۲۵ آذرماه برای iOS منتشر شد و در عرض تنها چهار روز توانست تعداد دانلودهای‌اش را به ۴۰ میلیون برساند. ۵۰ میلیونی شدن دریافتی‌های این بازی هم از زمان عرضه‌ی آن حدوداً یک هفته به طول انجامیده است.

در حال حاضر Super Mario Run را می‌توان به‌رایگان برای اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های اپل دریافت کرد؛ اما تا زمان خریداری نسخه‌ی کامل آن با قیمت ۱۰ دلار، تنها می‌شود مراحل محدودی از این بازی را تجربه کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده