// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

Pokemon Sun and Moon میزبان یک رویداد جهانی دیگر شد

بازیکنان Pokémon Sun and Moon باید با استفاده از قابلیت Island Scan،‌ یک میلیون پوکمون بگیرند.

در حالی که اولین رویداد Pokémon Sun and Moon موفقیت کمی را به دنبال داشت، در دور جدید رویداد جهانی این بازی شاهد جوایز بزرگتری هستیم. در اولین رویداد جهانی پوکمون، گیم فریک (Game Freak)، توسعه‌دهنده بازی وظیفه گرفتن ۱۰۰ میلیون پوکمون را در دوره‌ی زمانی ۲۹ نوامبر (۹ آذر) تا ۱۳ دسامبر (۲۳ آذر) تحت نام Pokemon Global Event تعیین کرده بود. با این حال، نتیجه‌ی نهایی تعداد پوکمون‌های گرفته شده توسط بازیکنان چیزی در حدود تنها ۱۶/۵ میلیون پوکمون را نشان می‌داد. در دومین رویداد اما بازیکنان تنها نیاز به گرفتن یا شکست یک میلیون پوکمون دارند، با این تفاوت که آنها باید این کار را با استفاده از ویژگی Island Scan انجام دهند.

Island Scan یک قابلیت جدید در Pokemon Sun and Moon است که تنها بعد از دریافت ۱۰۰ امتیاز از طریق اسکن QR کد بازی فعال می‌شود. استفاده از قابلیت Island Scan به بازیکنان اجازه‌ی یافتن پوکمون را در خارج از پوکی‌دکس (Pokedex) منطقه Alola می‌دهد.

دومین رویداد از امروز ۲۷ دسامبر (۷ دی) ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران آغاز شده و تا روز ۱۰ ژانویه (۲۱ دی) ساعت ۳:۲۹ دقیقه بامداد ادامه می‌یابد. اگر قصد آزاد سازی پوکمون با QR کد را در بازی Pokemon Sun و Pokemon Moon دارید می‌توانید با کلیک برروی اینجا،‌ کد QR‌ پوکمون افسانه‌ای ماگرنا (Magearna) را پیدا کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده