نویسنده: تیم زومجی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: کریتوس در برابر گرالت - مرحله یک هشتم پایانی (برنده: کریتوس)

در هفتمین نبرد از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های نبرد کاراکترها، کریتوس در برابر گرالت قرار خواهد گرفت؛ دو کاراکتر بسیار محبوب.

در هفتمین نبرد از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های کاراکترها، کریتوس، مرد بسیار عصبانی دنیای بازی‌ها در برابر مرد بسیار خون‌سرد و آرام دنیای بازی‌ها یعنی گرالت قرار خواهد گرفت. هر دوی آن‌ها بسیار محبوب هستند اما کدام یک می‌توانند پیروز این نبرد باشند؟

فرم شرکت در قرعه‌کشی

geralt

در نبرد پانزدهم از مرحله مقدماتی رقابت‌های کاراکترها، گرالت در برابر یکی از پسرهای قدیمی‌ و کهنه‌کار دنیای بازی‌ها یعنی دانته قرار گرفت. در این نبرد گرالت به خوبی نشان داد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt چه تاثیر مثبتی روی گیمرها گذاشته و طرفداران بسیار بیشتری نسبت به دانته دارد. در مجموع ۴۴۴۱ رای به دست آمده، گرالت توانست با ۲۵۶۱ رای در برابر ۱۸۸۰ رای دانته به پیروزی دست پیدا کند. حال این گرگ خون‌سرد در مقابل شخصی قرار گرفته که تخصصش کشتن خدایان و اهریمنان است. آیا او می‌تواند از پس کریتوس بربیاید؟

شاید کاراکتر گرالت تا قبل از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt به آن صورت شخصیت محبوب و معروفی نبود، اما این بازی به قدری عالی عمل کرد که بسیاری از گیمرها به او علاقمند شدند. گرالت یک ویچر است که از همان دوران کودکی به قلعه مورهن سفر کردن و پس از گذراندن تمرینات و مراحل سخت تبدیل به یکی از ویچرهای مهم دنیای بازی شد. سپس در طول زندگی‌اش و به خاطر قدرتی بالایی که داشت به یک قاتل هیولا تبدیل شد و سعی داشت شر تمامی موجودات پلید را از روی زمین بردارد.

با این که بسیاری از اتفاقات شخصی گرالت به دست بازیکنان رقم می‌خورد، اما او در هر صورت شخصیتی خشک و خونسرد دارد و حتی مزه‌پرانی‌هایش هم حالتی سرد و نچندان گرم دارند. با این حال این رفتار طبیعی یک ویچر است و بسیاری از بازیکنان توانستند با او به خوبی ارتباط برقرار کنند. او در سه نسخه از سری بازی‌های The Witcher حضور پیدا کرد و بازیکنان پرونده زندگی او را در قسمت The Witcher 3: Wild Hunt می‌بندند. جالب است بدانید که قبل از این که اولین قسمت از The Witcher به مراحل تولید برسد، گرالت ابتدا یک کاراکتر مونث طراحی شده بود که بعدها جنسیتش به مرد تغییر کرد.

kratos

در نبرد سیزدهم از مرحله مقدماتی نبرد کاراکترها، شاهد رقابت دو مرد فوق‌العاده شناخته شده صنعت بازی بودیم: کریتوس در برابر مسترچیف. اما در این نظرسنجی کف ترازو کاملا به سمت کریتوس سنگینی می‌کرد و نشان داد که در ایران او کاراکتری بسیار محبوب‌تر و دوست‌ داشتنی‌تر است. در مجموع ۵۵۳۱ رای ثبت شده در این نظرسنجی، کریتوس با ۴۳۵۸ رای توانست به راحتی مسترچیف را با ۱۱۷۳ رای از مسابقات حذف کند. حال در مرحله یک هشتم پایانی این رقابت‌ها، کریتوس در برابر گرالت، گرگ سپید دنیای بازی‌ها قرار خواهد گرفت.

هر گاه که نام کریتوس به گوش‌مان می‌خورد تنها یک چیز جلوی چشمان ما ظاهر می‌شود؛ انتقام! زمانی که کریتوس پا به دنیای بازی‌ها گذاشت، از همان ابتدا ستون‌های صنعت گیم را لرزاند و به همه گفت که من یک کاراکتر دیوانه‌وار هستم. او در همان اولین قسمتی که از سری God of War عرضه شد توانست با قدرت بالای خود، با آن نعره‌ها و تن صدای دیوانه کننده‌اش و آن خونی که جلوی چشمانش را گرفته بود به دل تک تک گیمرها بنشیند.

کریتوس فرزند زئوس خدای الیمپوس و خدای رعد و یک مادر فانی به نام  کالیستو است. ابتدا قرار بود کریتوس در همان دوران کودکی اعدام شود اما خدایان از این کار صرف نظر کردند و او را همانند یک جنگجوی اسپارتان آموزش دادند. او هر روز بزرگ‌تر شد و در نهایت به یکی از جنگجویان بسیار مهم ارتش اسپارتان‌ها مشهور شد. کریتوس با دختری به نام لیساندرا ازدواج کرد و صاحب دختری به نام کالیوپ شد. اما پس از پاپوش‌هایی که برای کریتوس ساخته شده بود، او بدون هیچ آگاهی دختر و همسرش را به قتل رساند و از آن جا بود که کریتوس، مرد همیشه خشمگین دنیای بازی‌ها متولد شد.

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده