نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

بازیگران دیگر فیلم Han Solo در زمان شروع فیلمبرداری معرفی خواهند شد

لوکاس فیلم نام دیگر بازیگران فیلم مورد انتظار Han Solo را در زمان شروع فیلمبرداری این فیلم معرفی و اعلام خواهد کرد.

سرانجام هفته گذشته فیلم مورد انتظار روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به روی پرده رفت و این فیلم با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شده است. این فیلم، نخستین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است و طرفداران این مجموعه استقبال بسیار خوبی از آن کرده‌اند. حال طرفداران مجموعه جنگ ستارگان در انتظار فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) هستند که کریسمس سال آینده به روی پرده خواهد رفت. با این حال، فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو (Han Solo)، دومین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان است که بزودی تولید و فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد و تمرکز این فیلم بر روی جوانی و منشا هان سولو خواهد بود. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان قرار است در این فیلم نقش آفرینی کند.

پیش از این تایید شده است که فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده دارند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده لارنس کاسدان و پسرش جان کاسدان است. همچنین  دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان و امیلیا کلارک در نقشی نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Han Solo تایید شده است. فیلمبرداری این فیلم از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز خواد شد و حال لوکاس فیلم به دنبال جذب و استخدام بازیگران بیشتری برای حضور و بازی در این فیلم است.

Han Solo And Lando Calrissian

طبق خبری که وب‌سایت Movie Casting Call منتشر کرده است، لوکاس فیلم بازیگران جدیدی را برای حضور در پشت صحنه فیلم Han Solo فراخوانده است. با این حال، هیچ توصیفی از نقش این شخصیت‌ها منتشر نشده است و مشخص نیست در این فیلم شاهد چه شخصیت و چه نژاد‌های دیگری خواهیم بود. همچنین اطلاعاتی از بازیگران دیگر این فیلم نیز منتشر نشده است و تا زمان شروع فیلمبرداری نام و نقش آن‌ها فاش نخواهد شد. این در حالی است که لوکاس فیلم به دنبال جذب سیاهی لشگر برای فیلم Han Solo نیز است که کسانی که در نظر دارند به عنوان سیاهی لشگر در این فیلم حضور داشته باشند، در زمان شروع فیلمبرداری باید به فیلم‌سازی پاین‌وود در شهر لندن مراجعه کنند. فیلمبرداری این فیلم قرار است با عنوان تولیدی جام قرمز (Red Cup) در ماه فوریه آغاز شود.

لوکاس فیلم تا به امروز عنوان رسمی فیلم Han Solo را اعلام نکرده است، اما در اطلاعیه منتشر شده از نام Han Solo: A Star Wars Story استفاده شده است که به نظر می‌رسد لوکاس فیلم تصمیم دارد مانند فیلم Rogue One از پسوند A Star Wars Story برای این فیلم نیز استفاده کند. با این حال، لوکاس فیلم تا به امروز حضور سه بازیگر را در این فیلم تایید کرده است، اما نقش کلارک در فیلم Han Solo تا به امروز فاش نشده است. این در حالی است که حضور چوباکا نیز در این فیلم تایید شده است هرچند تا به امروز بازیگر این شخصیت اعلام نشده است. گفته می‌شود داستان فیلم Han Solo احتمالا بر روی بدست آوردن سفینه میلیونم فالکون از کالریسیان تمرکز دارد.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده