// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Dark and Light تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

اسنیل گیمز، از تاخیر در انتشار بازی نقش‌آفرینی Dark and Light تا سال ۲۰۱۷ خبر داده است.

اسنیل گیمز (Snail Games)، توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی رسما اعلام کرده است که Dark and Light، بازی سندباکس نقش‌آفرینی که قرار بود اواخر سال ۲۰۱۶ به واسطه‌ی قابلیت دسترسی سریع (Early Access) منتشر شود، با تاخیر روبرو شده است. نسخه دسترسی زودتر این بازی نقش‌آفرینی اکنون برای انتشار در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. طبق اعلام اسنیل گیمز بازی Dark and Light در نیمه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ به صورت کامل برروی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

به نقل از اسنیل گیمز، این استودیو برای رساندن کیفیت Dark and Light به سطحی قابل قبول تیم توسعه‌، به زمان بیشتری نیاز دارد. این توسعه‌دهنده همچنین با انتشار یک پست برروی صفحه رسمی بازی در فیس‌بوک، سپاسگزاری خود را از صبر و حمایت جامعه طرفداران اعلام کرده است.

| |

Dark and Light پیرامون گشت وگذار در یک سیاره‌ روایت می‌شود که در آسمان آن شاهد بقایایی از گایا، سیاره‌ی ویران شده هستیم. این ویرانی به وضوح شاهدی مبنی بر وجود نیروهای تاریکی در اطراف جهان است. به عنوان یک کاوشگر سرزمین‌های دست نخورده، شما باید با یادگیری زیست بوم، منابع دردسترس طبیعی، نحوه‌ی کنترل انرژی اطراف سیاره و همچنین نحوه رام کردن موجودات و ساخت یک خانه آشنا شوید.

اسنیل گیمز علاوه بر این، اعلام کرده است که با وجود پیاده‌سازی هسته مرکزی بازی و تمام شدن بخش عمده‌ای از ویژگی‌ها، قصد دارد قبل از انتشار نسخه‌ی کامل، بروزرسانی‌های جدیدی را برای گسترش هرچه تمام‌تر این بازی عرضه کند:

  • نقشه‌های بیشتر: در حال حاضر تنها یک نقشه اصلی وجود دارد، اما توسعه‌دهندگان در حال کار برروی نقشه‌های بیشتر در کنار نقشه‌ی اصلی با منابع و حیات وحش جدید هستند.
  • جادو‌های بیشتر: درحال حاضر ۱۰۰ جادو برای استاد شدن در Dark and Light وجود دارد. اما توسعه‌دهندگان در حال کار برای بهبود و ایجاد جادوهای جدید برای تعامل با سایر ویژگی‌ها از جمله سلاح و زره هستند.
  • سرورهای بیشتر جهانی و سطح بالاتر بازیکنان برای هر سرور
  • فعالیت‌های مشترک PvP در سرور
  • بهبود سیستم چت درون بازی شامل پشتیبانی از چت صوتی
  • ویژگی‌های بهبود یافته مبتنی بر فکشن‌ها شامل NPCهای منحصر به فرد، انواع ساختمان‌ها، روابط بازرگانی و تجاری و قابلیت‌های بیشتر

اسنیل گیمز همچنین تصاویر جدیدی را از بازی منتشر کرده است که از پایین می‌توانید تماشا و دانلود کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده