// یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیوی مقایسه گرافیکی بازی The Division در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو

ویدیوی مقایسه گرافیکی بازی The Division برروی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو، بهبود گرافیک نسخه پلی‌استیشن 4 پرو را نشان می‌دهد.

اخیرا یک بروزرسانی برای بازی The Division منتشر شده است که امکان پشتیبانی از قابلیت‌های پلی‌استیش 4 پرو را برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی ممکن می‌کند. با این حال، با وجود حجم دو گیگابایتی این پچ، ظاهرا بروزرسانی منتشر شده توسط یوبی‌سافت به طور کامل از تمامی قدرت اولیه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو بهره نمی‌برد. این بروزرسانی تقریبا به صورت کامل ویژگی رزولوشن 4K، قابلیتی را که به نظر می‌رسد کنسول برای آن تولید شده، نادیده می‌گیرد.

یوبیسافت اکنون نیز اعلام کرده است که بروزرسانی منتشر شده، مانند پلی‌استیشن 4 استاندارد اجرای بازی The Division برروی پلی‌استیشن 4 پرو را با رزولوشن 1080p ممکن می‌کند. هرچند، رابط کاربری پلی‌استیش 4 پرو به صورت native به رزولوشن 2160p یا همان 4K آپ‌اسکیل خواهد شد. این درحالی است که نرخ فریم بدون هیچ تغییری باقی ‌می ماند.

البته این بروزرسانی بهبود‌هایی را در رابطه با سایه‌ها و بازتاب نور ایجاد کرده است که در نهایت منجر به تفاوتی جزئی به ویژه در مانیتورهای 4K شده است. متاسفانه، The Division از HDR پشتیبانی نمی‌کند؛ هرچند هنوز هم احتمال اضافه شدن پشتیبانی از این قابلیت در قالب یک بروزرسانی وجود دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مقایسه‌ی کانال یوتیوب Arekkz Gaming را از نحوه‌ی اجرای این بازی برروی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو تماشا و دانلود کنید:

|


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده