// یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

رویداد کریسمس Pokemon Go‌ از امروز آغاز می شود

نیانتیک لبز از آغاز رویداد Holiday در بازی موبایل پوکمون گو (Pokemon Go) خبر داده است.

با هدف گسترش برخی از رویداد‌های محدود کریسمس که هم‌اکنون نیز در بازی اندروید و آیفون Pokemon Go‌ در حال برگزاری است،‌ Pokemon Go‌ بزودی برخی دلایل بیشتر را برای انجام این بازی موبایل در جریان تعطیلات سال نو میلادی ارائه خواهد داد.

از امروز، ۲۵ دسامبر (۵ دی) می‌توانید فرصت بهتری را برای متولد کردن Togepi ،Pichu و «برخی پوکمون‌های دیگر تازه یافت شده» از منطقه Johto در جهان پوکمون داشته باشید. شما همچنین هر روز با حضور در اولین پوک‌استاپ یک انکوباتور یکبار مصرف را دریافت خواهید کرد.

پوکمون‌هایی که در بالا به آنها اشاره شده، اوایل ماه جاری به همراه نسخه‌ای ویژه از پیکاچو با کلاه کریسمس (که می‌تواند به یک رایچو مشابه تبدیل شود) منتشر شده بود. پیکاچوی کلاه‌دار، پیش از این قرار بود تا تاریخ ۲۹ دسامبر (۹ دی) در دسترس باشد، با این حال اکنون نیانتیک لبز تصمیم گرفته این پیکاچو را کمی طولانی‌تر و احتمالا تا پایان رویداد جدید در روز ۳ ژانویه (۱۴ دی)‌ در دسترس قرار دهد. شما همچنین با آغاز رویداد جدید شانس بیشتری را برای پیدا کردن پیکاچوی ویژه خواهید داشت.

همچنین از روز ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) تا ۸ ژانویه (۱۹ دی)، فرصت بهتری را نسبت به روزهای معمول برای بدست آوردن پوکمون‌های آغازین کانتو، منطقه‌ای در جهان پوکمون دارید. از جمله پوکمون‌های کانتو می‌توان به Bulbasaur ،Ivysaur ، Venusaur ،Charmander ،Charmeleon ،Charizard ،Squirtle ،Wartortle و Blastoise اشاره کرد. برای بدست آوردن راحت‌تر پوکمون‌ها نیز در رویداد فوق lure دو برابر حد معمول یعنی یک ساعت به جای ۳۰ دقیقه فعال می‌شود که می‌توانید در پوک‌استاپ‌ها استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید Pokemon GO از گوگل پلی استور | دانلود بازی آیفون Pokemon GO از اپ استور اپل


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده