// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

باندل جدید پلی استیشن 4 اسلیم به همراه دو بازی Call of Duty منتشر می شود

سونی از انتشار یک باندل اسلیم پلی‌استیشن 4 به همراه جدیدترین بازی مجموعه Call of Duty خبر داده است.

به دنبال موفقیت سال گذشته‌ی باندل Call of Duty: Black Ops III، سونی قصد دارد تا این بار نیز کنسول اسلیم پلی‌استیشن 4 و دو بازی Call of Duty: Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered را در قالب یک باندل از هفته‌ی آینده عرضه کند.

Slim PS4 Bundle Call of Duty

سونی امروز اعلام کرد که قصد دارد تا یک باندل ۳۰۰ دلاری از مدل اسلیم پلی‌استیشن 4 با هارد ۵۰۰ گیگابایتی را به همراه دو بازی شامل نسخه‌ی لگاسی Call of Duty: Infinite Warfare عرضه کنند. البته در اطلاعیه‌ی سونی اشاره‌ای به نسخه لگاسی نشده است، با این حال، باندل حاوی Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered، دو بازی کلیدی این نسخه خواهد بود. بازی Modern Warfare Remastered به صورت جداگانه در بازار فروخته نمی‌شود.

باندل معرفی شده، دارای یک نسخه‌ی فیزیکی Infinite Warfare و نسخه‌ی دیجیتالی Modern Warfare Remastered خواهد بود. البته اگر به فکر فروش نسخه‌ی Infinite Warfare افتاده‌اید، باید این موضوع را گوشزد کنیم که برای اجرای ریمستر Call of Duty 4 نیاز به دیسک Infinite Warfare دارید.

سونی هنوز اشاره‌ای به جایگزین شدن باندل جدید با باندل Uncharted 4 موجود در بازار نکرده است. برخلاف مایکروسافت که باندل‌‌های مختلف ایکس‌باکس وان را به صورت همزمان عرضه می‌کند، کمپانی سونی ترجیح داده است تا از تعدد انتشار باندل‌ها به صورت همزمان خودداری کند. اگر علاقمند به خرید باندل آنچارتد هستید، بهتر است در انجام این کار عجله کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده