نویسنده: تیم زومجی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

نبرد کاراکترها: والت بوی در مقابل مارکوس فینیکس - مرحله یک هشتم پایانی (برنده: مارکوس فینیکس)

در چهارمین مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های نبرد کاراکترها، مارکوس فنیکس با جدیت همیشگی خود سعی دارد در برابر والت بوی قرار بگیرد.

در چهارمین مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های کاراکترها، شاهد رویارویی دو کاراکتری هستیم که به خوبی از پس حریفان خود برآمدند و توانستند به مرحله بعد صعود کنند. حال باید دید کدام یک از این دو کاراکتر می‌توانند پیروز میدان شوند. والت بوی معروف یا مارکوس فنیکس افسانه‌ای.

marcus fenix

در نبرد ششم مرحله مقدماتی رقابت‌های کاراکترها، مارکوس فنیکس که خود یک فرمانده قدر است، در مقابل یکی از فرماندهان محبوب دنیای بازی‌ها یعنی کاپیتان شپرد قرار گرفت. اما مارکوس فنیکس به خوبی نشان داد که چقدر قوی و محبوب است. در بین ۳۸۱۱ نفر از شرکت کنندگان این مسابقه، ۲۶۴۵ نفر به مارکوس فنیکس رای دادند تا فرمانده شپرد با ۱۱۶۶ رای نتواند پیروز این میدان شود. حال باید دید آیا مارکوس باز هم با اختلاف زیادی حریف خود  را کنار خواهد زد یا خیر.

سال ۲۰۰۶، زمانی که کنسول‌های نسل هفتم پا به میدان گذاشتند، این مارکوس فینیکس بود که همراه با سری ‌Gears of War‌ کل صنعت گیم را با آن گرافیک عجیب و غریب خود دگرگون و سبک تیراندازی سوم شخص را همانند انفجار توپی به جلو هدایت کرد. یکی از برترین ویژگی‌های سری Gears of War، مردان گردن کلفتی بودند که با هیچ دشمنی شوخی نداشتند و تنها هدفشان از بین بردن لوکاست‌ها از روی زمین بود.

مارکوس فینیکس همراه با دوستان خود توانستند یکی از برترین بازی‌های تیراندازی سوم شخص صنعت گیم را به این مرحله از محبوبیت برسانند. این مرد افسانه‌ای که در سه‌گانه Gears of War به عنوان کاراکتر اصلی به ایفای نقش پرداخت، ظاهری متفاوت نسبت به بسیاری از کاراکترهای دیگر در دنیای بازی‌ها داشت. بازوهای حجیم، طرز راه رفتن سنگین و حتی آن صدای خشن برای بسیاری از بازیکنان جذاب و دلچسب بود. درست است که در طول بازی شاهد داستان پردازی یا شخصیت پردازی بسیار عمیقی از این کاراکتر نبودیم، اما برخلاف تصور شما، مارکوس فینیکس در کتاب‌ها و داستان‌های مصور شخصیت پردازی قوی‌ای دارد. او یک سرباز و یک فرمانده حرفه‌ای است که در عین حال اعصاب ندارد و بسیار هم پرخاشگر است. می‌توان به راحتی گفت که مارکوس فینیکس یکی از بهترین خاطرات ما را در بین بازی‌‌های ویدویی رقم زد، چرا که از همان اولین مراحل بازی Gears of War، تبدیل به یکی از دوست ‌داشتنی‌ترین کاراکترهای تاریخ شد.

vault boy

در نبرد هشتم از مرحله مقدماتی نبرد کاراکترها، والت بوی، پسرک دنیای بازی‌های Fallout توانست با اختلاف زیاد و بسیار راحتی لینک از مجموعه Zelda را حذف کند. در این مسابقه ۳۵۴۵ نفر شرکت کردند که والت بوی توانست با ۲۳۵۳ رای در مقابل ۱۱۹۳ رای لیک به پیروزی دست پیدا کند. اما امروز رقیب او یک مرد قدرتمند است که شاید به این راحتی‌ها نتواند از پس او بربیاید. آیا والت بوی می‌تواند مارکوس را حذف کند؟

والت بوی را باید نماد سری Fallout دانست. این نماد که در تمام گوشه و کنار سری Fallout قابل مشاهده است، آیکون کمپانی والت تک محسوب می‌شود که کار آن‌ها ساخت پناه‌گاه‌هایی برای تحقیقات و در امان ماندن مردم از خطرات بمب‌های هسته‌ای است. در سری Fallout، ما نماد والت بوی را تقریبا در تمامی مکان‌ها و موقعیت‌ها مشاهده می‌کنیم. جالب است بدانید که بسیاری از مردم والت بوی را با پیپ بوی اشتباه می‌گیرند. باید بدانید که پیپ بوی نام مشخصات شخصی یک کاراکتر در بازی است که ما آن را همانند یک ابزار پوشیدنی در بازی روی دستانمان می‌بندیم. والت بوی تفاوت بسیار زیادی با دیگر کاراکترهای حضور یافته در نبرد کاراکترها دارد. او تنها یک نماد از سری بازی‌های محبوب Fallout است که همیشه در دنیای این بازی پدیدار می‌شود. جالب است بدانید که طراحی والت بوی از نماد اصلی بازی‌های مونوپولی یعنی Rich Uncle Pennybags الهام گرفته شده است.

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده