نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم Alien: Covenant منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر کرده است.

حدود ۵ ماه دیگر فیلم Alien: Covenant به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و انتظار می‌رود نخستین تریلر این فیلم بزودی منتشر شود. پیش از آن، تصاویر جدیدی از این فیلم علمی-تخیلی و ترسناک منتشر شده است. این تصاویر توسط حساب رسمی مجموعه فیلم‌های بیگانه (Alien) در تویتر منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

این در حالی است که ماه گذشته به مناسبت تولد ۷۹ سالگی ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant، تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده بود. در این تصویر شاهد بازگشت یک چهره آشنا هستیم، Space Jockey که نخستین بار در فیلم اصلی Alien محصول سال ۱۹۷۹، این موجود فضایی را مشاهده کرده بودیم، قرار است در این فیلم باز گردد. همچنین در اوایل ماه آذر، فاکس اولین پوستر رسمی فیلم Alien: Covenant را منتشر کردمایکل فاسبندر، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس و دمیان بیچیر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه بر این، جیمز فرانکو در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که در فیلم Alien: Covenant حضور دارد. پیش از این، شایعات بسیاری مبنی بر حضور و بازی فرانکو در این فیلم منتشر شده بود، اما تاکنون این خبر توسط سازندگان فیلم یا فرانکو تایید یا تکذیب نشده بود. او این خبر را در حاشیه اکران فیلم جدیدش به نام چرا او؟ (?Why Him) تایید کرده است. با این حال، فرانکو جزئیات و اطلاعاتی از نقش خود در فیلم Alien: Covenant به اشتراک نگذاشت، اما او گفت که وی در بخش بزرگ و مهمی از این فیلم حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. تاکنون دو بار تاریخ اکران این فیلم تغییر کرده است. یش از این، فیلم Alien: Covenant قرار بود در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۶ (‍۱۴ مهر ۱۳۹۵) اکران شود، اما پس از مدتی اکران آن تا تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب افتاداین فیلم در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم پرومتئوس (Prometheus) که در سال ۲۰۱۲ اکران شد است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده