نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

پوستر زیبایی از سریال Legion منتشر شد

مارول و شبکه FX پوستر جدید و بسیار زیبایی از سریال مورد انتظار لژیون (Legion) منتشر کردند.

هرچند انتظار نمی‌رود که شاهد حضور شخصیت لژیون در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) باشیم، اما این بدان معنا نیست که اهمیت این سریال کاهش یافته است. اخیرا پوستر بسیار جالبی از سریال Legion منتشر شده است که مغز دیوید هالر را در حال انفجار می‌توان مشاهده کرد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر بسیار زیبا را مشاهده کنید:

Legion Gets a Mind-Blowing Poster

نوآ هاولی، سازنده سریال فارگو (Fargo)، در پشت صحنه سریال تلویزیونی X-Men حضور و ساخت این سریال را بر عهده دارد. او به عنوان تهیه کننده، نویسنده و کارگردان در سریال Legion حضور دارد. این سریال بر روی شخصیت دیوید چارلز هالر تمرکز دارد که به عنوان یک بیمار اسکیزوفرنی تشخیص داده شده است که تظاهر می‌کند بیماری روانی دارد هرچند واضح است که او دارد قدرت تخیل خود را گسترش می‌دهد و قدرتمندتر می‌شود. دن استیونز، راشل کلر، جین اسمارت، آبری پلازا، کیتی اسلتون، براد من و همیش لینکلیتر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Legion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با وجود اینکه پیش از این تایید شده است که سریال Legion بخشی از دنیای X-Men است، اما روند و اتفاقات این سریال نسبت به مجموعه اصلی کاملا متفاوت خواهد بود. شخصیت لژیون برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ در کامیک The New Mutants معرفی شد. سریال Legion، نخستین همکاری مشترک بین مارول و فاکس قرن بیستم است که ساخت آن بر عهده گروه تلویزیونی مارول است و فاکس مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. با این حال، کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت فیلم‌های لایو اکشن براساس مجموعه X-Men که دو مجموعه فرعی ولورین (Wolverine) و ددپول (Deadpool) نیز شامل آن می‌شود، را همچنان حفظ کرده است. 

سریال Legion در هشت قسمت تولید و ساخته شده است و پخش آن از تاریخ چهارشنبه ۸ فوریه ۲۰۱۷ (۲۰ بهمن ۱۳۹۵) از شبکه FX آغاز خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده