نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

DLC رایگان بازی Aragami لباس‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند

بازی Aragami اخیرا DLC رایگانی دریافت کرده است که پوشش‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند.

بازی Aragami که چندی پیش در سبک مخفی‌کاری عرضه شد، اخیرا یک DLC رایگان دریافت کرده است. این محتوای دانلودی برای تمامی نسخه‌های بازی عرضه شده است و طبق اعلام لینس ورکس، سازنده بازی، ۱۲ پوشش جدید به بازی اضافه می‌کند که گیمر‌ها می‌توانند با استفاده از آن‌ها ظاهر کاراکتر اصلی بازی را تغییر دهند.

این DLC همچنین دو درجه سختی جدید نیز به بازی اضافه می‌کند و افرادی که دنبال چالش بیش‌تر هستند، قطعا از این درجه‌های سختی لذت خواهند برد. تغییر دیگر این محتوای دانلودی هم بهبود سیستم رتبه‌بندی است که البته مشخص نشده دقیقا چه تغییری در این سیستم اعمال شده است.

Lince Works اعلام کرده است که پس از عرضه بازی، استقبال‌ها از آن بیش‌تر از انتظارات تیم سازنده بود و این DLC رایگان نیز به نوعی یک تشکر از افرادی است که از بازی حمایت کرده‌اند. سازنده بازی همچنین تایید کرد که به لطف موفقیت عالی بازی از حیث اقتصادی و کیفی، قصد دارد محتویات بیش‌تری نیز برای بازی آماده کرده و عرضه کند؛ محتویاتی که پیش از عرضه بازی برنامه‌ای برای آن‌ها وجود نداشت و فقط به لطف عملکرد مناسب بازی عرضه آن‌ها ممکن شده است.

بازی Aragami علی‌رغم کیفیت خوبی که داشت، از مشکلاتی نیز رنج می‌برد. به همین دلیل هم از زومجی نمره متوسط ۶/۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

لینس ورکس با انتشار آرگامی قدمی نسبتا محکم را در ساخت یک بازی مخفی‌کاری برداشته است. با این حال، توجه نکردن به برخی موضوعات در گرافیک، باعث شده تا داستان احساسی بازی نتواند تاثیر واقعی را برروی بازیکن بگذارد. صداگذاری نامفهموم بروی شخصیت‌ها و برخی محدودیت‌ها در گیم‌پلی در صورتی که توجه بیشتری به آنها می‌شد، مسلما در نتیجه نهایی تاثیر مثبتی را می‌گذاشت. البته هنوز هم آرگامی یک بازی مخفی کاری خوب محسوب می‌شود و با توجه به حجم ۲/۵ گیگابایتی بازی تجربه آن خالی از لطف نیست.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده