نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: لئون کندی در مقابل ایجنت ۴۷ - مرحله یک هشتم پایانی (برنده: ایجنت ۴۷)

امروز در دومین مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های نبرد کاراکترها، لئون کندی در برابر ایجنت ۴۷ قرار خواهد گرفت. دو مردی که به راحتی رقبای خود را در مرحله قبل پشت سر گذاشتند.

در دومین مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های کاراکترها، پسر خوشتیپ و بسیار محبوب سری Resident Evil در برابر محبوب‌ترین مامور کچل دنیای بازی‌ها قرار می‌گیرد! کدام یک می‌توانند پیروز شوند؟ ایجنت ۴۷ یا لیان کندی؟

Leon Kenedy

در مرحله اول رقابت‌های کاراکترها، رویارویی لئون کندی در برابر دکتر فریمن با نتیجه‌ای عجیب به پایان رسید. لئون اسکات کندی در عین ناباوری توانست با قدرت تمام یکی از کهنه‌کارترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها، گوردون فریمن را از پیش رو بردارد و به مرحله بعد صعود کند. در مجموع ۳۷۱۰ رای، لئون کندی توانست با ۲۶۷۳ رای در برابر ۱۰۳۷ عدد رای گوردن فریمن او را با اختلاف زیادی شکست دهد. اما حال به نظر می‌رسد که او رقیبی بسیار جدی‌تر داشته باشد. آیا لئون قادر است از پس ایجنت ۴۷ بربیایید؟

لیان اسکات کندی پلیس وظیفه شناس و تازه‌کاری بود که با امیدهای بسیاری به شهر راکون نقل مکان کرد تا بتواند در اداره پلیس این شهر (R.P.D) کار خود را آغاز کند. از شانس بد لیان، اولین ملاقات او در شهر با حمله زامبی‌ها برابر شد! ویروس T در تمام سطح شهر رخنه کرده و راکون سیتی را به طغیان  کشانده است. این اولین ماموریت شخصیت خوشتیپ، دوست داشتنی، وظیفه شناس و صد البته، محبوب‌ترین شخصیت سری با سابقه و قدیمی Resident Evil بود که در نهایت با گذر از مشکلات فراوان و آشنا شدن با دیگر شخصیت های محبوب سری مانند ایدا و کلر توانست از شهر خارج شود و در نهایت برای دولت آمریکا خدمت کند.

لیان در تیراندازی مهارت بسیار بالایی دارد و البته بسیار هم خون سرد است. یکی از نکاتی که او را به کاراکتری محبوب‌تر تبدیل کرده (البته با فاکتور گیری موهای خوش حالتش) سبک و استایل به دست گرفتن اسلحه‌ها، مخصوصا آن کلت دوست داشتنی‌اش است.  بی‌انصافی است اگر به مهارت‌های لیان در استفاده از چاقو اشاره‌ای نکنیم! او در مبارزه با دوست قدیمی خود جک کروزر به خوبی ثابت کرد که توانایی زیادی در کار با چاقو و مبارزات تن‌به‌تن دارد.

agent 47

در یکی از مسابقات عجیب مرحله اول نبرد کاراکترها، ایجنت ۴۷ در برابر یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای دنیای بازی یعنی بیگ باس قرار گرفت. این رقابت تنگاتنگ یک نتیجه عجیب را رقم زد که باعث تعجب بسیاری از ما شده بود. در مجموع ۴۵۷۴ رای،  بیگ باس توانست ۲۰۷۳ رای به دست آورد. اما از او بالاتر، این ایجنت ۴۷ بود که با ۲۵۰۱ رای توانست بیگ باس را کنار بزند و به همه نشان دهد که چقدر از محبوبیت بالایی برخوردار است! حال این بار رقیب او نیز شخصی بسیار قدر است، چرا که او نیز توانست یکی از بهترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها را شکست دهد. آیا ایجنت ۴۷ قادر است لئون کندی را شکست دهد؟

چه عاشق سبک مخفی کاری باشید و چه نباشید، مامور 47، مطمئنا محبوب‌ترین کاراکتر طاس دنیای بازی‌ها را به خوبی می‌شناسید. او با پرستیژ خاص و مصممی که دارد، از همان ابتدای کار که پا به دنیای بازی‌ها گذاشت، تبدیل به یکی از کاراکترهایی شد که بسیاری از گیمرها آن را قبول داشتند و از مخفی‌کاری با او لذت می‌بردند. شاید عادت داشته باشیم که کاراکترهای دنیای بازی‌ها را همیشه با ظاهرهای متفاوت و مختلفی ببینیم، اما مامور 47، همیشه با کت و شلوار مشکی و آن کروات قرمز رنگش حس یک قاتل باکلاس را به بازیکنان القا کرده است.

نه تنها ظاهر او، بلکه ایجنت 47 یکی از با مهارت‌ترین قاتلین دنیای بازی‌ها است که سری Hitman بدون او به این اندازه محبوب نبود. بر اساس آزمایش‌ها و تغییرات ژنتیکی که روی او انجام شد، بدن او از نظر فیزیکی نسبت به دیگر انسان‌های معمولی پیشرفت کرده و قوی‌تر شده است. به همین دلیل است که او از قدرت بدنی بالا، سرعت بالا و تحمل بالا بهره می‌برد. همچنین بر اساس این تغییرات ژنتیکی، قدرت حواس چندگانه و هوش او بسیار عمیق‌تر شده و به همین دلیل است که می‌تواند حضور دشمن را در بخش‌های مختلف یک منطقه به خوبی احساس کند.

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده