نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

هدایای بخش FUT بازی فیفا 17 به مناسبت کریسمس

فیفا 17 به مناسبت کریسمس، هدایایی را به بازیکنان بخش آلتیمیت تیم این بازی اهدا می‌کند.

بدون شک محبوب‌ترین بخش بازی FIFA 17، بخش آلتیمیت تیم یا به اختصار FUT این بازی است. حال بخش ورزشی الکترونیک آرتز اعلام کرده که به مناسبت کریسمس و تعطیلات سال نو، به مدت ۱۲ روز آیتم‌های رایگانی را به عنوان هدیه به طرفداران این بخش اهدا خواهد کرد. 

در طی این مدت هر روز که شما وارد بخش FUT شوید، یک هدیه دریافت می‌کنید. این هدیه می‌تواند سکه‌های رایگان، بسته‌ها یا موارد دیگری باشد. تمام بازیکنان نیز یک لباس مخصوص کریسمس در این بازه دریافت می‌کنند که می‌توانند در هنگام انجام مسابقه، آن را بپوشند. اگر شما به اپلیکیشن وب این بخش از بازی نیز وارد شوید، شانس این را پیدا می‌کنید که آیتم‌های رایگان بیشتری را دریافت کنید. همچنین چند چالش ساخت ترکیب (Squad Building Challenge) نیز به مناسبت کریسمس به بازی اضافه شده است که در صورت موفقیت در ساخت این ترکیب‌ها، می‌توانید صاحب کارت‌های خاصی شوید. 

این کمپین، از تاریخ ۲۶ آذر ماه آغاز شده است و در تاریخ ۳ ژانویه (۱۴ دی) به اتمام می‌رسد. الکترونیک آرتز از زمان عرضه فیفا 17 تا به حال، چندین لباس رایگان را به بازیکنان این بخش هدیه داده است که جدیدترین آنها اهدای لباس تیم فوتبال چاپوکوئنسه پس از سقوط هواپیمای شامل اعضای این تیم بود


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده