نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

حراج فوق العاده ایکس باکس لایو به زودی آغاز می‌ شود

مانند سال گذشته، مایکروسافت امسال نیز به مناسبت سال نو حراج فوق‌العاده‌ای در ایکس‌باکس لایو برگزار خواهد کرد.

با رسیدن به اواخر سال میلادی، شرکت‌های مختلف محصولات خود را با قیمت‌های بسیار پایینی به مشتریان عرضه می‌کنند. محصولات دیجیتالی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حالا مایکروسافت با انتشار تریلری اعلام کرد که همانند سال گذشته آنها قصد دارند حراج فوق‌العاده بزرگی را در ایکس‌باکس لایو برگزار کنند. Microsoft مدعی شده است که این حراج، بزرگ‌ترین حراج تاریخ فروشگاه ایکس‌باکس تا به امروز است و بازی‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 با تخفیف‌‌های باور نکردنی به فروش می‌روند:

| |

این حراج فوق‌العاده از تاریخ ۲۲ دسامبر (۲ دی‌) آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۱۹ دی ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی، صدها بازی، فیلم، سریال و موارد دیگر با تخفیف در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با استناد به تریلر بالا، بیش از ۳۵۰ محصول شامل این فروش فوق‌العاده خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت قصد دارد چه بازی‌هایی را با تخفیف در این بازه زمانی عرضه کند اما بازی‌هایی مانند Final Fantasy XV، Watch Dogs 2 و Battlefield 1 مطمئنا در این حراج قرار خواهند گرفت. ۴۰ بازی که دارای قابلیت پشتیبانی از نسل قبل هستند نیز با در این فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت.

با توجه به ویدیو منتشر شده، می‌توانیم ببینیم که بازی‌هایی نظیر Dead Rising 4، Gears of War 4، Call of Duty: Infinite Warfare، Titanfall 2، Skyrim: Special Edition، NBA 2K17 و بازی‌های دیگر نیز در این فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت.

علاوه بر تمام این موارد، مایکروسافت عضویت ماهیانه سرویس ایکس‌باکس لایو گلد را با تنها یک دلار به فروش می‌رساند. اما دقت کنید که این قیمت فقط برای کسانی است که برای اولین بار قصد دارند مشترک این سرویس شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده