// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

محتویات رایگان ماه دسامبر میلادی بازی Gears of War 4 معرفی شد

مایکروسافت محتویات رایگان ماه دسامبر میلادی بازی Gears of War 4 را معرفی کرد.

مایکروسافت، ناشر بازی Gears of War 4، در جریان یک خبر بسته الحاقی رایگان ماه دسامبر میلادی این بازی را معرفی کرد. در جریان این بسته الحاقی که از طریق یک بروزرسانی منتشر خواهد شد، نقشه‌های جدید و یک سری محتویات مخصوص کریسمس نیز به‌بازی اضافه خواهد شد. همچنین اعلام شده که در این بروزرسانی مشکلات موجود در بازی نیز رفع خواهد شد.

دو نقشه جدید بازی Speyer  و Glory نام دارد. نقشه اول در اصل نمایان‌گر دنیای بازی قبل از حمله لوکاست‌ها بوده و طبق ساختار این نقشه، اسنایپرها می‌توانند به‌خوبی خودی نشان دهند. نقشه گلوری نیز دارای یک قلعه است که هر تیم بتواند زودتر به‌این قلعه دست پیدا کند، در واقع برنده شدن خود را تضمین کرده است. زیرا در این قلعه یک Turret وجود داشته که از طریق آن می‌توانید تیم حریف را در کسری از ثانیه پاکسازی کنید. این دو نقشه جدید از تاریخ ۲۳ آذرماه (۱۳ دسامبر میلادی) در دسترس بازیکنان قرار داشته و به‌محض دردسترس قرار گرفتن، دو نقشه رایگان قبلی از بازی حذف خواهند شد. در جریان نقشه‌های چرخشی بازی و رایگان شدن دو به دوی آن‌ها اگر مایل به‌ بازی کردن سایر نقشه‌ها هستید، می‌بایست سیزن‌پس بازی را خریداری کرده باشید.

همچنین کسانی که سیزن‌پس را برعهده دارند، از تاریخ ۱۶ آذر ماه (۶ دسامبر میلادی) به این دو نقشه دسترسی خواهند داشت و علاوه‌بر آن در طول بازی کردن خود از تاریخ ۱۶ آذر ماه لغایت ۲۳ آذر ماه، XP بیشتری را دریافت خواهند کرد. در ادامه مایکروسافت اعلام کرده که یک سری برنامه‌های دیگر برای دارندگان سیزن‌پس بازی در نظر گرفته که متاسفانه اطلاعاتی در این باره منتشر نشده است.

در انتها مایکروسافت قول داده که بروزرسانی‌های بیشتری حول Gears of War 4 را منتشر کرده و قابلیت‌هایی نظیر Pre-Game Lobby و Competitive List را به بازی اضافه خواهد کرد.


منبع Gears of War 4
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده