// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

نقشه Angel City و محتوای جدید به بازی Titanfall 2 اضافه شدند

 با فرا رسیدن دوم دسامبر، نقشه Angel City اکنون در دسترس همه بازیکنان Titanfall 2 قرار گرفته است.

در تاریخ ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) بود که ریسپاون اینترتینمنت در نهایت بروزرسانی وعده داده شده برای بازی اول شخص Titanfall 2را منتشر کرد. این بروزرسانی در کنار برخی ویژگی‌های جدید نظیر کیت‌های جدید برای تایتان‌ها شامل دهمین نقشه بخش چندنفره با نام Angel City می‌شد که یک بازسازی از نقشه‌ای با همین نام در اولین شماره بود. با این حال، نقشه فوق تا امروز دوم دسامبر تنها برای افرادی که دسترسی سریع به گزینه پلی‌لیست 24/7 را داشتند در دسترس قرار داشت، این دسترسی به بازیکنانی داده می‌شود که بازی را پیش خرید کرده باشد.

طبق اعلام استودیوی ریسپاون، از امروز می‌توانید با حضور در بخش چندنفره به تجربه این نقشه زیبا بپردازید. پیش از این مصرف‌کنندگانی که بازی را پیش خرید نکرده بودند تنها می‌توانستند با حضور در Network بازیکنانی که دسترسی به 24/7 را دارند، به تجربه Angel City بپردازند.

Titanfall 2 Angel City

بروزرسانی جدید همچنین شامل تایتان‌ کیت‌های جدید برای تایتان‌های مختلف مانند کیت Phase Reflex برای RONIN، کیت Burst Loader برای TONE و همچنین Refraction Lens برای ION می‌شود. علاوه بر این در جدیدترین بروزرسانی تایتان فال 2 شاهد اضافه شده خریدهای درون برنامه‌ برای تغییر در ظاهر تایتان‌ها هستیم که با استفاده از خرج پول واقعی قادر به خریداری آنها خواهید بود. بروزرسانی همچنین ویژگی‌ها و طراحی‌های جدیدی را برای Callsign ،Camo Pack و تایتان‌ها اضافه می‌کند.

در کنار اضافه شدن بخش سوالات متداول (FAQ)، در بخش تنظیمات نیز تغییراتی در زمینه گزینه‌های گیم‌پد بازیکنان اعمال شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید بخش چندنفره اضافه شدن بخش Stats برای مشاهده آمار عملکرد خود است که ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌دهد. در صورت علاقه می‌توانید با ورود به‌ انجمن تایتان‌فال، جزئیات بیشتری را از Execution‌های جدید، متعادل‌سازی‌ها، محتوای جدید و همچنین ایرادات رفع شده بدست بیاورید.

به دنبال انتشار بروزرسانی برخی بازیکنان از جمله کاربران خوب زومجی مشکلاتی را در اتصال به بخش چندنفره داشته‌اند؛ به دنبال این مشکل، زمانی که بازیکنان قصد ورود به بخش مالتی‌پلیر را دارند با ارور «This Profile is not Permitted to Play Online» روبرو می‌شوند. متاسفانه با وجود همه‌گیر بودن مشکل فوق ریسپاون و الکترونیک آرتز هنوز راه حل دقیقی را در جهت رفع این مشکل اعلام نکرده‌اند. با این حال مدیر انجمن وب‌سایت الکترونیک آرتز از رفع این مشکل بعد از راه‌اندازی دوباره بازی خبر داده است.

با این حال در صورتی که با مشکل فوق در پلی‌استیشن 4 روبرو شده‌اید می‌توانید بعد از ورود به داخل بازی و مشاهده این هشدار، در حالی که همچنان بازی در حال اجرا است، دکمه پلی‌استیشن را از روی کنترلر فشرده و به بخش Setting و تنظیمات Network بروید. در این هنگام اینترنت را از طریق کنسول یک بار قطع و وصل کرده و به سرعت با ورود به بازی، وارد بخش چندنفره شوید. البته راه‌حل موقتی است و باید منتظر واکنش توسعه‌دهندگان باشیم.

لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. آیا شما نیز بعد از بروزرسانی بازی Titanfall 2‌ با مشکل ورود به بخش چندنفره روبرو شده‌اید؟ راه حل شما برای دسترسی به این بخش چیست؟‌


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده