نویسنده: تیم زومجی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نبرد کاراکترها: کاپیتان پرایس در برابر جان مارستون (برنده: کاپیتان پرایس)

آخرین مرحله مقدماتی نبرد کاراکترها، با حضور دو شخصیتی دنبال می‌شوند که محبوبیت آن‌ها غیرقابل انکار است. کدام یک پیروز خواهند شد؟ کاپیتان پرایس یا جان مارستون؟

در آخرین مرحله مقدماتی مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، دو کاراکتری با هم رو به رو می‌شوند که نام هر دوی آن‌ها جان است. اما یکی در ارتش در برابر نیروهای تروریسی قرار می‌گیرید و دیگری در دنیای غرب وحشی با مجرمانی بی‌رحم دست و پنجه نرم می‌کند. برنده این نبرد کدام یک خواهند بود؟ کاپیتان جان پرایس یا جان مارستون؟

فرم شرکت در قرعه‌کشی

price

«ماکاروو: مگه نشنیدی پرایس؟ جنگ تموم شده!

پرایس: نه، جنگ برای من با تو تموم میشه.»

سه‌گانه سری بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare را مطمئنا به خوبی می‌شناسید و آن‌ها را تجربه کرده‌اید. سه آثاری که تک تک آن‌ها با کلی صحنه‌های هیجان‌انگیز و بی‌نظیر تبدیل به یکی از به یادماندنی‌ترین تیراندازی‌های نظامی تاریخ بازی‌های ویدیویی شدند. کاراکترهای مختلفی در این اثر حضور داشتند که همه آن‌ها برای ما جذاب بودند. اما در بین آن‌ها کاپیتان جان پرایس در راس تمامی اشخاصی بود که در طول این سه اثر عظیم با آن رو به رو شده بودیم.

از Modern Warfare 1 تا اواخر Modern Warfare 3، کاپیتان پرایس مهم‌ترین شخصیت مکمل بازی محسوب می‌شد. اما در نهایت برای انتقام خون سوپ مکتاویش به همراه او کار ماکاروو را برای همیشه تمام می‌کنیم و پرونده سری جاودانه Modern Warfare را با روشن کردن سیگار پرایس برای همیشه می‌بندیم. پرایس نه قدرت فراطبیعی داشت و نه یک سوپرسرباز قدرتمند بود. او تنها یک کاپیتان بود که گروه خود را برای مقابله با تروریست‌ها به بهترین شکل ممکن هدایت کرد.

کاپیتان جان پرایس با شناسه براوو سیکس از جمله کاراکترهایی است که با سادگی خود توانست تبدیل به شخصیتی شود که حتی خود سازنده بازی نیز هنوز که هنوزه نتوانسته همانند او را باری دیگر خلق کند. اما رقیب او نیز باز هم یک مرد ساده است که نه قدرت‌های فراطبیعی دارد و شخصیتش به آن صورت پیچیده است. آیا کاپیتان پرایس قادر است از پس مرد دنیای غرب وحشی، جان مارستون بربیایید؟

marston

«من گروه رو ترک کردم وقتی اونا منو ترک کردن.»

-جان مارستون

جان مارستون یکی دیگر از آن کاراکترهایی است که مدت زیادی از زمان آشنایی ما با او نمی‌گذرد اما آنقدر تحت تأثیر زندگی‌اش قرار گرفتیم که به راحتی تبدیل به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در نبرد کاراکترهای زومجی شود. جان کودکی سختی را از سر گذارنده، او مادرش را هنگام تولد و پدرش را در هشت سالگی از دست داده و به پرورشگاه سپرده شده است. او در سال‌های نوجوانی‌اش از آنجا فرار می‌کند و به گروه داچ ون‌درلیند ملحق می‌شود، کسی که برایش نقش یک پدر را بازی می‌کند و به او رسم و رسوم تیراندازی، شکار و بقا در دنیای بی‌رحم غرب وحش را می‌آموزد.

اما در یک دزدی ناموفق، جان تیر می‌خورد و گروهش او را به حال مرگ رها می‌کنند.  از آن روز بود که او تصمیم می‌گیرد خلاف را کنار بگذارد و با همسرش ابیگیل، پسرش جک و دخترش که هیچوقت راجع به او صحبت نمیشد، در یک مزرعه زندگی آرامی داشته باشد. او در نهایت سراغ انتقام می‌رود و تک تک اعضای گروه را به سزاش اعمالشان می‌رساند. اما باز هم در نهایت و این بار از سمت دولت ضربه می‌خورد و در خانه‌ی خودش، گلوله‌باران می‌شود. جک به عنوان تنها بازمانده‌ی خانواده‌ی مارستون نه تنها انتقام پدرش را می‌گیرد، بلکه راه او را ادامه می‌دهد و به عنوان گاوچران تنها غرب نام پدرش را زنده نگه می‌دارد.

آیا این هفت‌تیر کش قهار می‌تواند از پس کاپیتان و سیگار برگ‌اش بربیاید؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده