نویسنده: تیم زومجی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

نبرد کاراکترها: دانته در برابر گرالت (برنده: گرالت)

پانزدهمین مرحله از نبرد کاراکترها، با حضور دو شخصیت مو سفید، خونسرد و محبوب دنبال می‌شود: گرالت در برابر دانته. کدام یک پیروز خواهند شد؟

در پانزدهمین مرحله از مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، دو کاراکتری رو به روی هم قرار می‌گیرند که از بسیاری جهات شباهت زیادی با هم دارند. شغل هر دو آن‌ها از بین بردن شیاطین و موجودات اهریمنی از روی زمین است. هر دوی آن‌ها کاملا خونسرد هستند و هر دو آن‌ها نیز موهایی سفید دارند. اما کدام یک می‌توانند برنده مسابقه باشند؟ گرگ مو سفید یا شیطان دو رگه؟

برای شرکت در قرعه کشی به صفحه اصلی نبرد کاراکترها در زومجی مراجعه کنید.

Dante

در دنیای بازی‌های کپکام، می‌توان آثاری را یافت که تک تک آن‌ها همانند گنجی با ارزش زیر آواری از فراموش کاری‌ها و کم‌ کاری‌های این کمپانی دفن شده‌اند. هر بار هم که قصد بیرون آوردن یکی از آن‌ها را کرده است، چیزی عجیب تحویل‌مان داده‌اند. سری Devil May Cry یکی از همین گنجینه‌هایی است که نبود آن در چند سال اخیر ضربه خیلی بدی به سبک بازی‌های هک اند اسلش زده است. این سری کاراکترهای فوق‌العاده‌ای را به دنیای بازی‌ها معرفی کرد، اما می‌توان برترین آن‌ها را دانته دانست. آن هم نه آن دانته مو سیاه غربی، بلکه آن دانته مو سفید شرقی که در سری بازی‌های Devil May Cry  یکی از بهترین خاطرات تاریخ دنیای بازی‌ها را خلق کرد. دانته دومین پسر شیطانی به نام اسپاردا و انسانی به نام ایوا است و برادر دوقلوی آن ویرجیل نام دارد.

کار اصلی دانته شکار شیاطین روی زمین است و با تمامی موجودات فراطبیعی رو به رو می‌شود. از ویژگی‌های مهم دانته می‌توان به رفتار شوخ طبع و در عین حال خونسرد او اشاره کرد که در سرتاسر بازی جوری طراحی شده که بازیکن واقعا با او ارتباط برقرار می‌کند. او شجاع و سریع است و جوری با دو اسلحه و شمشیر خود به سراغ دشمنان می‌رود که هرگز دوست ندارید مبارزات متوقف شوند. جالب است بدانید که خالق این بازی، نام دانته را از دانته آلیگیری، شاعر بزرگ و نویسنده مجموعه کمدی الهی الهام گرفته است و بسیاری از المان‌های این بازی نیز از ماجراهای سفر دانته به جهنم و برزخ در این مجموعه طراحی شده‌اند.

اما آیا دانته قادر است از پسر کاراکتر مو سفید دیگر، یعنی گرالت بربیاید؟

geralt

شاید کاراکتر گرالت تا قبل از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt به آن صورت شخصیت محبوب و معروفی نبود، اما این بازی به قدری عالی عمل کرد که بسیاری از گیمرها به او علاقمند شدند. گرالت یک ویچر است که از همان دوران کودکی به قلعه مورهن سفر کردن و پس از گذراندن تمرینات و مراحل سخت تبدیل به یکی از ویچرهای مهم دنیای بازی شد. سپس در طول زندگی‌اش و به خاطر قدرتی بالایی که داشت به یک قاتل هیولا تبدیل شد و سعی داشت شر تمامی موجودات پلید را از روی زمین بردارد.

با این که بسیاری از اتفاقات شخصی گرالت به دست بازیکنان رقم می‌خورد، اما او در هر صورت شخصیتی خشک و خونسرد دارد و حتی مزه‌پرانی‌هایش هم حالتی سرد و نچندان گرم دارند. با این حال این رفتار طبیعی یک ویچر است و بسیاری از بازیکنان توانستند با او به خوبی ارتباط برقرار کنند. او در سه نسخه از سری بازی‌های The Witcher حضور پیدا کرد و بازیکنان پرونده زندگی او را در قسمت The Witcher 3: Wild Hunt می‌بندند. جالب است بدانید که قبل از این که اولین قسمت از The Witcher به مراحل تولید برسد، گرالت ابتدا یک کاراکتر مونث طراحی شده بود که بعدها جنسیتش به مرد تغییر کرد.

اما آیا گرالت قادر است از پس دانته مو سفید مسابقه ما بربیاید؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده