نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۲

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی A Hat in Time منتشر شد

استودیو Gears for Breakfast تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی A Hat in Time منتشر کرد.

امروز استودیو Gears for ‌Breakfast با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی در دست ساخت خود یعنی بازی A Hat in Time اعلام کرد این بازی سال آینده برروی رایانه‌های شخصی ویندوز و سیستم عامل مک منتشر خواهد شد. بازی A Hat in Time یک بازی در سبک پلتفرمر سه‌ بعدی است که برای اولین بار در سایت کیک‌استارتر معرفی شد.

تریلر بازی A Hat in Time با نام Last Bird Standing است که شخصیت Conductor (یک سگ با لهجه آلمانی) را نشان می‌دهد که با شخصیت DJ Grooves (یک پنگوئن که لباس آفریقایی پوشیده است) در حال رقابت هستند. این مرحله سفر در زمان این دو شخصیت را نشان می‌دهد که به گذشته سفر کرده‌اند.

براساس اعلام سازندگان بازی A Hat in Time، تمامی مراحل طراحی شده در این بازی برای آنها بسیار منحصر به فرد بوده است. مراحل بازی در ۵ جهان قرار خواهد داشت و بازیکنان برای تجربه این ۵ جهان نیاز به جمع کردن کلید در مراحل مختلف خواهند داشت و پیدا کردن آیتم‌های مخفی شده در این بازی نیز برای پیشبرد مراحل مفید خواهد بود. همچنین، شخصیت Hat Kid‌ با ارتقای سطح چتر خود می‌تواند در برابر باس‌ها قرار بگیرد و با آنها مبارزه کند.

بازی A Hat in Time برای اولین بار در ماه می سال ۲۰۱۳ معرفی شد. این بازی دارای بخش‌های آنلاین، co-op آفلاین چندنفره خواهد بود و دارای ترک‌های موسیقی از Grant Kirkhope، آهنگساز بازی Banjo-Kazooie، خواهد بود. شما می‌توانید تریلر این بازی را در پایین تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده