نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

بازی واقعیت مجازی Ark Park معرفی شد

Ark Park یک تجربه واقعیت مجازی مبتنی بر بازی Ark: Survival Evolved است.

Ark: Survival Evolved، محصول استودیو وایلد‌کارد، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره است که پیش از این برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شده بود و اخیرا نیز در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار گرفت. حال استودیو اسنیل گیمز یک تجربه واقعیت مجازی مبتنی بر این اثر با نام Ark Park معرفی کرده است که برای پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه خواهد شد.

Ark Park ایده‌ای شبیه به فیلم‌های پارک ژوراسیک دارد و شما را به یک پارک مملو از موجودات متنوع می‌برد که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید. در این بازی می‌توانید به قسمت‌های مختلفی از پارک بروید که هریک شرایط جوی متفاوت و در نتیجه جانوران متفاوتی دارند. همچنین شما می‌توانید به صورت پیاده، با استفاده از ماشین یا حتی در حالی که سوار بر یک دایناسور هستید، در محیط بازی گردش کنید. این گردش‌ها را هم می‌توان به صورت انفرادی و هم همراه با گیمر‌های دیگر به شکل چندنفره انجام داد.

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی، پخش شدن آیتم‌هایی با نام Gene Cube در محیط است که با جمع کردن آن‌ها می‌توانید جانوران جدیدی را کشف کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشید. سازنده بازی اعلام کرده که در مجموع Ark Park یک تجربه سرگرم کننده واقعیت مجازی خواهد بود که مواردی مثل گشت و گذار در محیط، ارتباط برقرار کردن با حیوانات و حتی حل پازل‌ها را می‌توان در آن دید.

در Ark Park حتی امکان غذا دادن به حیوانات یا شخصی‌سازی ظاهر آن‌ها نیز وجود دارد. به‌علاوه شما می‌توانید جانوران بازی Ark: Survival Evolved یا بسته الحاقی Scorched Earth آن را نیز وارد Ark Park کنید و در پارک‌تان آن‌ها را نگه داری کنید.

آخرین ویژگی بازی Ark Park نیز حالتی با نام Snap است که به شما اجازه می‌دهد عکس‌هایی از جانوران یا محیط بازی ثبت کنید. در پایان می‌توانید تریلر معرفی این اثر را تماشا کنید:

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده