نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Dynasty Warriors 9 رسما معرفی شد

کمپانی کوئی تکمو رسما بازی Dynasty Warriors 9 را معرفی کرد.

دیشب و در جریان یک لایو استریم، کمپانی کوئی تکمو با حضور مسوولین سونی رسما از بازی Dynasty Warriors 9 رونمایی کرد. این بازی توسط آتسوشی موریتا، رییس سرگرمی‌های تعاملی سونی در آسیا و ژاپن معرفی شد و پس از آن آکیهیرو سوزوکی، تهیه‌کننده سری بازی‌های Dynasty Warriors، نیز اعلام کرد که Dynasty Warriors 9 یک بازی جهان‌باز خواهد بود.

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از بازی ارائه نشده است، ولی سوزوکی اعلام کرده که Dynasty Warriors 9 تغییرات زیادی از حیث گیم‌پلی با نسخه‌های پیشین خواهد داشت. همچنین هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نشده است ولی با توجه به حضور موریتا در رویداد رونمایی از بازی، می‌توان گفت که این اثر قطعا برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. به‌علاوه سوزوکی در جریان معرفی بازی اعلام کرد که سخت‌افزار کنسول‌های فعلی این اجازه را می‌دهند که بتوان بازی را به صورت جهان‌باز ساخت و عرضه کرد و از این صحبت‌ها می‌توان برداشت کرد که Dynasty Warriors 9 یا انحصاری پلی‌استیشن 4 خواهد بود یا اینکه فقط برای پلتفرم‌های نسل هشت عرضه می‌شود.

در جریان نمایشگاه بازی‌های توکیو بود که کُن شیبوساوا، از مدیران کوئی تکمو، اعلام کرد که این کمپانی قرار است تا پایان سال ۲۰۱۶ از یک پروژه عظیم رونمایی کند و حال مشخص شده که این بازی Dynasty Warriors 9 است و افرادی که  منتظر معرفی نسخه جدیدی از بازی Ninja Gaiden بودند، فعلا باید زمان بیشتری را صبر کنند. از جمله اطلاعات دیگری که پیرامون بازی ارائه شده، می‌توان به حضور شخصیت ژو کانگ در آن اشاره کرد.

همان‌طور که در تصویر اصلی مطلب مشاهده می‌کنید، در لوگو منتشر شده برای Dynasty Warriors 9 عدد ۸ دیده می‌شود که این موضوع دلیل جالبی دارد و آن هم اینکه نسخه‌های انگلیسی بازی یک شماره از نسخه‌های ژاپنی جلو‌تر هستند؛ چرا که نسخه اول این بازی که با نام Shin Sangokumusou شناخته می‌شود، در سال ۱۹۹۷ با نام Dynasty Warriors 2 در کشور‌های غربی عرضه شد و از آن زمان این اختلاف در ارقام بازی وجود دارد.

شما در پایان می‌توانید یک تیزر کوتاه و چند تصویر از این بازی را مشاهده کنید:

|


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده