نویسنده: پویان توخنی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳

بازی Toukiden 2 در بهار ۲۰۱۷ برای کشور‌های غربی عرضه خواهد شد

کمپانی کویی تکمو اعلام کرد که بازی Toukiden 2 که دنباله بازی Toukiden است در بهار ۲۰۱۷ در اروپا و امریکای شمالی منتشر خواهد شد.

امروز استودیو Koei Tecmo رسما اعلام کرد که Toukiden 2 که ادامه‌ی بازی محبوب Toukiden است در بهار ۲۰۱۷ برای کشور‌های اروپا و امریکای شمالی منتشر خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این بازی برای کدام پلتفرم‌ها در کشور‌های اروپا و امریکای شمالی قابل دسترس خواهد بود هرچند، زمانی که این بازی در ژاپن منتشر شد برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا در دسترس بود. گفته می‌شود هنوز تردید‌هایی در مورد اینکه این بازی برای پلی‌استیشن 3 در غرب منتشر خواهد شد یا نه وجود دارد هرچند که احتمالا این بازی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد. بر طبق گفته‌های ناشر بازی اطلاعات بیشتری در مورد بازی Toukiden 2 در اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

علاوه بر این استودیو Koei Tecmo تعدادی تصویر که میدان‌های نبرد جدید بازی را معرفی می‌کنند منتشر کرده است. همچنین یک انیمیشن کوتاه درباره‌ی بازی Toukiden اصلی توسط استودیو 4°C منتشر شده است که بر روی اتفاق‌هایی که پیش از داستان بازی رخ می‌دهد تمرکز می‌کند. این انیمیشن علاوه بر نمایش افسانه‌ها و نژاد‌های بازی، شخصیت‌های جدیدی که قرار است به بازی اضافه شوند را نمایش می‌دهد.

همچنین ناشر بازی در مورد این اثر گفته است:

سری Toukiden داستان اخرین تلاش بشریت برای مقابله با شیطان روح‌خوار Oni را بیان می‌کند. همانطور که در Toukiden نشان داده شد، در عصر شیاطین بشریت قرن‌ها توسط قبایل مخفی جنگجویانی به نام نابودکنندگان محافظت می‌شد. اتفاقی به نام بیداری (Awakening) باعث به وجود آمدن شکاف‌هایی در فضا و زمان شد که نتیجه آن رها شدن شیاطین بود.

مدت کوتاهی پس از اتفاق‌هایی که در Toukiden شرح داده شد Toukiden 2 به معرفی راه‌های جدید شکست دادن شیاطین اقدام می‌کند. گیمر‌ها به عنوان نابودگران (Slayer) وظیفه نجات بشریت از دست نیرو‌های Oni را دارند. Toukiden 2 شامل دنیای باز بسیار بزرگ پر از خطر و شگفتی‌هاست و زمان زیادی لازم است تا گیمر به اعماق قلمرو دشمن دست پیدا کند. Slayer ها و شیاطین Oni در جهانی دیگر به مبارزه خواهند پرداخت؛ میدان نبردی عذاب‌اور که بر ۶ قرن متمایز به نام‌های Yore ،Grace ،Honor ،Waًr ،Peace و Chaos تقسیم شده است که هرکدام نماینده‌ی دوره‌ای از تاریخ ژاپن است که می‌توانید در انها به کشف تهدید‌های Oni ها و نقش‌های منحصر به فرد شخصیت‌ها بپردازید.

در زیر می‌توانید به مشاهده‌ی انیمیشن و تصاویر جدید منتشر شده بپردازید:

|

  نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده