// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

رویداد زمستانه بازی Gears of War 4 با نام Gearsmas آغاز شد

مایکروسافت رویداد زمستانه بازی Gears of War 4 را با نام Gearsmas معرفی کرد.

مایکروسافت رویداد زمستانه بازی Gears of War 4 را با نام گیرزمَس (Gearsmas) آغاز کرد. در این رویداد شاهد اضافه شدن محتویاتی با حال و هوای کریسمس به بازی هستیم که شامل لباس‌های کریسمسی  به همراه یک حالت جدید می‌شود.

شرکت کردن در این رویداد زمستانه این فرصت را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا ۲۸ آیتم مختلف را، که حال‌وهوای این بسته را دارند، آزاد کنند. این آیتم‌ها شامل آرمور با حال و هوای کریسمس برای شخصیت‌های جی‌دی، کِیت و اسوارم دِرون می‌شود. همچنین پوسته اسلحه به شکل شیرینی زنجبیلی، آدم برفی و کاغذ کادویی نیز ضمیمه این رویداد شده است.

بسته‌ آیتم‌های این رویداد با قیمت ۹۹ سنت یا ۴۰۰ اعتبار داخل بازی در دسترس کاربران است. بازیکنان می‌توانند با خرید هر یک از این جعبه‌ها یک Bounty با شانس به دست آوردن ۲ آیتم از لیست فوق از آن خود کنند.

آیتم‌های گیرزمَس:

  • ۳ پوسته جدید زمستانی برای شخصیت‌های جی‌دی، کِیت و اسوارم درون
  • ۴ پوسته شیرینی زنجبیلی برای اسلحه‌ها
  • ۴ پوسته درخت کریسمسی برای اسلحه‌ها
  • ۴ پوسته آدم ‌برفی برای اسلحه‌ها
  • ۴ پوسته کاغذ کادویی برای سلاح‌های شخصیت جی‌دی
  • ۴ پوسته کاغذ کادویی برای سلاح‌های شخصیت کِیت
  • ۴ پوسته کاغذ کادویی برای سلاح‌های شخصیت اسوارم
  • 1 مدال یا نشانه گیرزمس

به نقل از Xbox Wire، سیستم آیتم‌های رایگان روزانه از تاریخ ۴ الی ۶ دی ماه (۲۴ الی ۲۶ دسامبر) آیتم Ice Boomshot را در دسترس کاربران قرار می‌دهد، بازیکنان فقط با اجرا کردن بازی می‌توانند این آیتم را از آن خود کنند، چندی پیش نیز در تاریخ ۲۶ دی ماه (۱۶ دسامبر) آیتم Chizzmas Emblem در دسترس کاربران قرار داده شد.

در ادامه مایکروسافت حالت جدیدی نیز با نام  Snowball Fight با این رویداد به بازی Gear of War 4  اضافه کرد. سلاح جدیدی در قالب Boomshot در این حالت اضافه می‌شود که وظیفه آن شلیک گلوله‌های برفی است. در حالت فرعی دت‌مَچ کاربران بازی را با اسلحه اسنو‌شات به همراه دو گلوله برف شروع خواهند کرد البته گلوله‌هایی نیز در نقشه جایگذاری شده است که در صورت نیاز باید آنها را پیدا کنید.

همچنین حالت جدید Crossplay Versus هم اکنون در دسترس کاربران است، در این حالت کاربران پی‌سی و ایکس‌باکس وان می‌توانند با یک دیگر رقابت کنند. کاربران با تجربه دو حالت جدید Snowball Figh و Crossplay Versus در رویداد گیرزمَس ۱.۵ برابر XP می‌توانند از آن خود کنند.

همچنین مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد ماه آینده در تاریخ ۵ دی ماه (۲۵ دسامبر)  نیرو UIR از طریق یک بسته دانلودی با نام UIR Gear Pack به بازی Gears of War 4 اضافه خواهد شد.

رویداد گیرزمَس در تاریخ ۸ دی ماه (۲۸ دسامبر) خاتمه خواهد یافت، اگر بازی Gears of War 4 را هنوز تهیه نکردید، مایکروسافت نسخه دیجیتالی این بازی را با قیمت ۳۹ دلار به مناسبت سال نو میلادی تا تاریخ ۸ دی ماه به کاربران پیشنهاد می‌کند.

در پایین می‌توانید تریلر رویداد گیرزمس را دانلود و تماشا کنید.

|

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده