نویسنده: یونس بهرامی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

دنیای آخرالزمانی Fallout به Minecraft می‌آید

در دنیای بازی Minecraft، تقریباً همه‌چیز امکان‌پذیر است؛ حتی تجربه‌ی دنیای آخرالزمانی Fallout.

سری‌ بازی‌های محبوبی مانند Halo، Mass Effect، ماریو و... طی سال‌های مختلف راه خودشان را به دنیای نامحدود ماینکرفت باز کرده و در دنیای آن بازسازی شده‌اند. اکنون نوبت آن است تا دنیایی آخرالزمانی و برگرفته شده از سری Fallout وارد ماینکرفت شود. 

طبق خبر جدیدی که از سوی سازندگان ماینکرفت یعنی استودیوی موجانگ منتشر شده است، یک بسته Mash-Up جدید با محوریت سری Fallout برای ماینکرفت در راه است که شامل چیزی بیش از چهل لباس و آیتم جدید می‌شود که مربوط به دنیای Fallout هستند. همچنین، لباس‌های موجود در این بسته بر اساس لباس کاراکترهای Fallout 4 مانند نیک ولنتاین، والت‌ بوی، فوکس و... ساخته شده است. علاوه بر این‌ها، این بسته دارای نقشه‌ها، وسایل و موسیقی‌هایی هست که همگی در دنیای Fallout نیز وجود دارند؛ مانند Tenpenny Tower، Capital Building و والت‌ها. با دریافت این بسته، رابط کاربری بازی نیز دست‌خوش تغییراتی شده و می‌توانید شاهد رابط کاربری‌ای مانند پیپ‌بوی معروف این مجموعه باشید. 

این بسته با قیمت شش دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، وی یو و پلی‌استیشن ویتا در تاریخ نامعلومی منتشر خواهد شد. 

همین‌طور در خبری که اخیراً منتشر شد، شیگرو میاموتو اعلام کرد که نینتندو در گذشته قصد داشت بازی‌ای شبیه به ماینکرفت بسازد که این ایده در نهایت به مرحله‌ی اجرا نرسید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده